Skravletråd tyttebær

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Skravletråd tyttebær


Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.


Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på tyttebær:


Ute av konkurransen:
  1. Helenemor
  2. Heartbeat<3
  3. Stinefine
  4. Makko87
  5. tiia85
  6. Kakemonster88
 
Last edited:
Hei til både kjente og ukjente [emoji111]️
 
Heia makko!
 
Jeg er forresten makko, har ei frøken på snart 9 mnd og har holdt på siden august med å få av det ekstra jeg har! Etter jul har jeg i alle fall stått på, og er på min tredje runde med krig [emoji123]

Jeg gleder meg! # bryllupskroppen
 
Mamma til 2rakkarunger på nettopp fylt 4 år og snart 2 år her. Har vert med på en runde av slankekrigen før, her i høst. Siden det har jeg slitt med at jeg står bom stille. Så nå blir jeg med igjen får å få løsnet på dette igjen. Den første uka må jeg ta det rolig med trening, men går fult inn for riktig mat og mosjon etter at jeg skadet meg skikkelig under Birken forrige helg. Men satser på at jeg er tilbake i full trening om en uke :)
 
Mamma til 2rakkarunger på nettopp fylt 4 år og snart 2 år her. Har vert med på en runde av slankekrigen før, her i høst. Siden det har jeg slitt med at jeg står bom stille. Så nå blir jeg med igjen får å få løsnet på dette igjen. Den første uka må jeg ta det rolig med trening, men går fult inn for riktig mat og mosjon etter at jeg skadet meg skikkelig under Birken forrige helg. Men satser på at jeg er tilbake i full trening om en uke :)

Birken!! Du er flink da!
80% av vektnedgang er mat vetdu :)
 
Hei alle sammen! Da var jeg inne igjen <3 Tusen takk!

Jeg er 28 år, to barn på 3.5 år og 10 uker :) Trenger å komme litt ned i vekt, ikke fordi jeg egentlig ikke trives der jeg er, men fordi jeg har en del genetikk som ikke er på min side ;)

Vært med på to (?) runder med krig før, så håper denne runden også skal gjøre nytta :D Jeg klarer ikke gå ned i vekt alene, så veldig godt med støtten man går gjennom krigen :)
 
Hei, her var jeg også [emoji5]
33 år, ingen barn, men jobber hardt for å gå inn i 2018 med ivf spire!
Har aldri vært med på slankekrigen, gleder meg masse [emoji4]
La på meg en del kg. under første forsøk, og graviditet (SA), så vil bli kvitt de ekstra kiloene før neste ivf forsøk.
 
Hei, her var jeg også [emoji5]
33 år, ingen barn, men jobber hardt for å gå inn i 2018 med ivf spire!
Har aldri vært med på slankekrigen, gleder meg masse [emoji4]
La på meg en del kg. under første forsøk, og graviditet (SA), så vil bli kvitt de ekstra kiloene før neste ivf forsøk.

Sender deg en stor klem og virkelig lykke til :) Minste snuppa vår er også IVF! Du vet nok alt om hvor tøff denne prosessen er - men det er altså SÅ verdt det når det endelig blir deres tur :D
 
Tittei damer!

Dette er min ørtende runde i slankekrigen, er tydeligvis det som til for å holde meg i nakkeskinnet, for med en gang den er over/jeg går ut, skliiiiir jeg rett opp igjen :p

33 år, gift, bor i Akershus. 3 barn på 7 1/2, 3 og 1,5 år. 3åringen vår er en ivf-spire, minstemor en bonus <3
Fulltidsstudent, ikke helt bestemt meg for hva jeg vil bli når jeg blir stor ennå :p

er generelt veldig aktiv, men går sakte ned, har ikke så altfor mange kilo å ta av, men de som er der, er gjenstridige :p
 
Jeg er forresten makko, har ei frøken på snart 9 mnd og har holdt på siden august med å få av det ekstra jeg har! Etter jul har jeg i alle fall stått på, og er på min tredje runde med krig [emoji123]

Jeg gleder meg! # bryllupskroppen
Du får gjerne være lagleder for min del, jeg har ikke muligheten til å ta på meg noe ansvar :p tida strekker ikke til!
 
Sender deg en stor klem og virkelig lykke til :) Minste snuppa vår er også IVF! Du vet nok alt om hvor tøff denne prosessen er - men det er altså SÅ verdt det når det endelig blir deres tur :D

Tusen takk :)
Ja krysser fingrene for at vi spira sitter neste gang :happy:
 
Hei alle, jeg er 31 år, bor i nord Norge, har en niåring, en treåring og til uka en ettåring =)
Jobber innenfor rusomsorg og er masterstudent med mål om å levere noe brukandes i mai.

Målet mitt er vel ned noen kilo og å holde meg der =p

Tar noen andre laglederoppgaven blir jeg takknemlig =)
 
Last edited:
Hvordan går det så langt? :)
 
Hvordan går det så langt? :)

Hadde en kjempebra dag på søndag, så to skikkelig dårlige dager etterpå :p
Planen var å få til en lang mosjonsøkt eller kortere trim økt hver dag, men det har det rett og slett ikke vært tid til!
Så satser på å komme sterkere tilbake i dag, og få lagt in enn joggetur på kvelden :)

Hvordan går det med deg?
 
Hadde en kjempebra dag på søndag, så to skikkelig dårlige dager etterpå [emoji14]
Planen var å få til en lang mosjonsøkt eller kortere trim økt hver dag, men det har det rett og slett ikke vært tid til!
Så satser på å komme sterkere tilbake i dag, og få lagt in enn joggetur på kvelden :)

Hvordan går det med deg?
Det er ikke alltid tiden strekker til. Du får gjøre det du får til :) maten står jo for det meste også!

Går bra med meg. Fått trimmet og spist bra, så håper på bra resultat fredag [emoji111]️
 
Back
Topp