Skravletråd Tusenfryd

Har selvsagt blitt smittet av ungene med forskjølelse, så her blir det dårlig med aktivitet foreløpig denne uken! :/

Dere andre får stå på! :)
 
Flaks at jeg hadde immunitet denne uka, for her har mini vært syk og vi har hatt så mange minusgrader at vi måtte bare holde oss inne [emoji28] ikke tenkt noe på challenge heller, så bare blitt litt stuegulv-trening med mini som vekt og store mengder sodastream-cola uten sukker [emoji6] så vekta sto på stedet hvil denne uka! Bedre lykke neste uke..
 
Tallene levert. Tror nok jeg ryker i dag
 
Synd at du røyk:/

Hva gjør vi da siden du er lagleder?
Enten må en av dere ta over, eller så kan jeg fortsette å sende inn tallene for dere om dere ønsker det? Jeg har det på excel ark så tar meg under 5 minutter å gjøre det om ingen av dere andre vil ta over :)
Jeg hiver meg med på wildcard ;)
 
Enten må en av dere ta over, eller så kan jeg fortsette å sende inn tallene for dere om dere ønsker det? Jeg har det på excel ark så tar meg under 5 minutter å gjøre det om ingen av dere andre vil ta over :)
Jeg hiver meg med på wildcard ;)
Hvis du vil fortsette er jo det fantastisk snilt :D
 
Enten må en av dere ta over, eller så kan jeg fortsette å sende inn tallene for dere om dere ønsker det? Jeg har det på excel ark så tar meg under 5 minutter å gjøre det om ingen av dere andre vil ta over :)
Jeg hiver meg med på wildcard ;)
Det er snilt altså! [emoji173] synd at du røyk ut..
 
Der forsvinner jeg! Opp 1,5kg fra tirsdag til onsdag og da ble jeg så demotivert at jeg trøstespiste. Det også etter en dag hvor jeg gikk laaaang tur og følte meg flink. Tror jeg gir opp og dropper wildcard og tar det opp igjen når ammekarrieren er over.
 
Da har jeg levert tallene for dere. Lykke til :)
 
Der forsvinner jeg! Opp 1,5kg fra tirsdag til onsdag og da ble jeg så demotivert at jeg trøstespiste. Det også etter en dag hvor jeg gikk laaaang tur og følte meg flink. Tror jeg gir opp og dropper wildcard og tar det opp igjen når ammekarrieren er over.
Ser ut som at det gikk bra! Du er med videre :)
 
Blir ikke mye poeng fra meg denne uken, kroppen har sagt stopp, så får ikke trent så masse, har spist litt snop også siden vi har vært i flere besøker. Får se hvordan stås er til fredag!

Vurderte om jeg skulle gi meg siden jeg ikke får gjort så mye (knærne mine trenger en pause pga belastningsskade), ser an ut denne uken, prøve meg på en treningsøkt i morgen.
 
Blir ikke mye poeng fra meg denne uken, kroppen har sagt stopp, så får ikke trent så masse, har spist litt snop også siden vi har vært i flere besøker. Får se hvordan stås er til fredag!

Vurderte om jeg skulle gi meg siden jeg ikke får gjort så mye (knærne mine trenger en pause pga belastningsskade), ser an ut denne uken, prøve meg på en treningsøkt i morgen.
Det er jo ikke bare challenge det går i.... Håper motivasjonen din kommer tilbake og at du finner ting du kan gjøre selv med dårlige knær :) og keg skjønner deg godt, altfor lett å bli demotivert og spise snop el når ting ikke er greit. :/
 
Det er jo ikke bare challenge det går i.... Håper motivasjonen din kommer tilbake og at du finner ting du kan gjøre selv med dårlige knær :) og keg skjønner deg godt, altfor lett å bli demotivert og spise snop el når ting ikke er greit. :/


Nei, men føler ikke dette var så motiverende som jeg hadde håpet på :angelic:

Motivasjonen til trening har jeg, men motivasjonen til å gidde å oppdatere challeng her inne er ikke heelt der :p

Tenkte ikke gi meg med trening og slikt, men kanskje gi meg med slankekrigen, men nå er det no fredag igjen i morgen, så om vekten er ok, så blir jeg nok med en uke til:)

Er litt bedre i knærene etter tre dager med hvile, trent yoga og begynt på program for å styrke opp muskler i bein og rygg for å unngå mere smerter:)
 
Jeg får desverre ikke anledning til å levere tall for dere i dag så håper noen andre kan gjøre det :)
 
Jeg har jo helt glemt å levere inn vekten i dag! Her har alt gått i ett alene med 4 unger, satt meg ned nå og kom på det!
 
Jeg glemte det også! Har lagt inn nå da, men det er vel egentlg for seint! Er det noen som har levert tallene for laget?
 
Jeg glemte det også! Har lagt inn nå da, men det er vel egentlg for seint! Er det noen som har levert tallene for laget?


Var for seint, så vi røk!
3 fra vårt lag på en uke da :arghh::angelic:
 
Back
Topp