Skravletråd Tusenfryd

Jeg hadde en drittuke forrige uke, trente hver dag, gikk tur hver dag, spiste sunt (telte kcal), men gikk ikke ned!
Nå har det løsnet litt mer denne uken, kroppen vil nok prøve å holde på den vekten den er vant med, men klarer man å holde seg, så vil resultatet komme:)
Takk :)
Jeg vet egentlig det, men noen ganger trebger man en liten påminnelse :)
 
Nærmer meg startvekt fra før svangerskapet! Nå var jeg dessverre på mitt tyngste da jeg ble gravid da, så er ikke ferdig når jeg kommer dit.. Men deilig at det endelig går rett vei [emoji41]
 
Nærmer meg startvekt fra før svangerskapet! Nå var jeg dessverre på mitt tyngste da jeg ble gravid da, så er ikke ferdig når jeg kommer dit.. Men deilig at det endelig går rett vei [emoji41]
Så deilig at det går rett vei :)
 
Tall levert :)
 
Hvordan går det med dere denne uken? :)

Jeg har fått trent og gått turer, men energien er egentlig på bunn med 3 barn som vekker meg tiiidlig og gjerne flere ganger i løpet av natten!

Passer og en hund nå, så ut MÅ jeg, litt greit p ha han til å pushe meg når sofaen frister !
 
Jeg har blitt skikkelig forkjøla igjen :( Men har fått kommet litt på tur for det, heldigvis. Og mensen kom igjen nå, syklus på 17dager!! Møkk ass... bare tull etter graviditet og fødsel jo.
 
Jeg har gått opp [emoji17][emoji17][emoji17] Makan! Da blir det no go på snop og brus i uka som kommer..!
 
Flinke dere er å legge inn vekt tidlig. Da er tallene levert allerede :)
 
Jeg står stille, men kan bare skylde på meg selv. Dårlig innsats med trening og mosjon denne uken.
 
Oi, vi vant utfordringen og må lage ny! :)

Jeg likte lav-terskel-greia så synes vi skal fortsette med det på et vus. Klare for å diskutere?
 
Oi, vi vant utfordringen og må lage ny! :)

Jeg likte lav-terskel-greia så synes vi skal fortsette med det på et vus. Klare for å diskutere?
Her har det gått i ett med ei frøken som har total sovenekt, så fikk med meg først nå at vi skal lage ny utfodring innen 20.00 i kveld :) Jeg kan godt ordne det, men skal ha middagsgjester kl.17 så vil gjerne få lagt ut snart. Håper de andre også kommer innom tråden og gir noen forslag til hva de vil ha med. Har du noen tanker på hva vi kan ta med?
Jeg tenker at vi må ha med trening, mosjon og snop hvertfall, men kanskje noe annet enn challenge? Eller hvertfall endre challengen? :)
 
Her har det gått i ett med ei frøken som har total sovenekt, så fikk med meg først nå at vi skal lage ny utfodring innen 20.00 i kveld :) Jeg kan godt ordne det, men skal ha middagsgjester kl.17 så vil gjerne få lagt ut snart. Håper de andre også kommer innom tråden og gir noen forslag til hva de vil ha med. Har du noen tanker på hva vi kan ta med?
Jeg tenker at vi må ha med trening, mosjon og snop hvertfall, men kanskje noe annet enn challenge? Eller hvertfall endre challengen? :)
Vi kan gjerne fortsette med litt lavterskel. For min del kan du bare velge det du vil :)
 
Ja, jeg så det også litt sent. Har hatt barnevakt til baby så har sovet :p Enig i at trening, mosjon, snop fortsetter med maks.

Prøver å komme på noe annet som challenge, men kommer ikke på det umiddelbart. Kan jo bytte ut noen? Jeg likte knipeøvelser (så huska jeg på det!).
 
Bare hiver ut et forslag her jeg. Hva med denne? :)


- Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)
Maks poeng pr dag er 60 poeng/1 time.

- Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng)
Maks poeng pr dag er 60 poeng/2 timer

- Snop: 25 poeng for snopefri dag

- Spis 5 frukt/grønt om dagen: Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønt og omvent. Man får 5 poeng pr frukt/grønt, men max 25 poeng.
(1 frukt/grønt tilsvarer 100 gram frukt/grønnsak eller 1 "neve" salat)

- Challenge: Se bildet under. Øk med 5 repetisjoner på hver øvelse hver dag du tar dem. En øvelse MÅ gjøres sammenhengende (repetisjonene kan ikke deles opp utover dagen), men du kan ta 1 øvelse på morgen, 1 på ettermiddag, 2 på kveld osv om du ønsker. 10 poeng per øvelse, men du får kun bonus om du tar alle 4 øvelsene hver dag. Tiden du bruker teller IKKE med i treningstiden.

1452891544201.jpg

Bonus:


Trening/mosjon:
100 minutter trening i uka gir 50 i bonus
120 minutter mosjon i uka gir 50 i bonus

eller

150 minutter trening/mosjon i uka gir 50 poeng

Snop: Snopefri hver dag gir 50 poeng

Frukt/grønt: 5 frukt/grønt hver dag gir 50 poeng

Challenge: Alle 4 øvelsene hver dag gir 50 poeng
 
Vi kan gjerne fortsette med litt lavterskel. For min del kan du bare velge det du vil :)
Ja, jeg så det også litt sent. Har hatt barnevakt til baby så har sovet :p Enig i at trening, mosjon, snop fortsetter med maks.

Prøver å komme på noe annet som challenge, men kommer ikke på det umiddelbart. Kan jo bytte ut noen? Jeg likte knipeøvelser (så huska jeg på det!).
La ut et forslag så kan dere se om dere er enig eller vil endre på noe :) Jeg er litt lei av den plukk og mix listen som er hver gang så tenkte å foreslå noe annet, men om dere heller vil ha det så fikser vi det :)
 
Bare hiver ut et forslag her jeg. Hva med denne? :)


- Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)
Maks poeng pr dag er 60 poeng/1 time.

- Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng)
Maks poeng pr dag er 60 poeng/2 timer

- Snop: 25 poeng for snopefri dag

- Spis 5 frukt/grønt om dagen: Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønt og omvent. Man får 5 poeng pr frukt/grønt, men max 25 poeng.
(1 frukt/grønt tilsvarer 100 gram frukt/grønnsak eller 1 "neve" salat)

- Challenge: Se bildet under. Øk med 5 repetisjoner på hver øvelse hver dag du tar dem. En øvelse MÅ gjøres sammenhengende (repetisjonene kan ikke deles opp utover dagen), men du kan ta 1 øvelse på morgen, 1 på ettermiddag, 2 på kveld osv om du ønsker. 10 poeng per øvelse, men du får kun bonus om du tar alle 4 øvelsene hver dag. Tiden du bruker teller IKKE med i treningstiden.

Vis vedlegget 244642

Bonus:


Trening/mosjon:
100 minutter trening i uka gir 50 i bonus
120 minutter mosjon i uka gir 50 i bonus

eller

150 minutter trening/mosjon i uka gir 50 poeng

Snop: Snopefri hver dag gir 50 poeng

Frukt/grønt: 5 frukt/grønt hver dag gir 50 poeng

Challenge: Alle 4 øvelsene hver dag gir 50 poeng
Likte den! Noe nytt :)
Personlig trenger jeg mer fokus på kjerne og overkropp, men da får jeg prøve å ta det som trening utenom :D
 
Likte den! Noe nytt :)
Personlig trenger jeg mer fokus på kjerne og overkropp, men da får jeg prøve å ta det som trening utenom :D
Kan legge til noen tilleggsøvelser om du ønsker? F.eks sit-ups og planken. 15 rep og øke med 5 for dag med de og (må bli sekund på planken da)
Så 25 i bonus for å ta 3 øvelser totalt og 50 for å ta alle 6 hver dag?

Tenker å vi kan skrive at det er fritt frem for å gjennomføre flere sett med øvelsene (da vil tiden som brukes på de ekstra settene med i "treningstiden", men kravet for poeng/bonus er kun å gjennomføre de 1 gang med de repetisjonene som er skrevet)
 
La ut et forslag så kan dere se om dere er enig eller vil endre på noe :) Jeg er litt lei av den plukk og mix listen som er hver gang så tenkte å foreslå noe annet, men om dere heller vil ha det så fikser vi det :)
Går fint med ditt forslag! :)
 
Da la jeg ut så får jeg håpe dere andre var enige :) <3
 
Back
Topp