Skravletråd Tusenfryd

Formen min er dårlig, lille er sutrete og det er så glatt overalt! Må slite for å få til 10000 skritt per dag siden jeg må følge med på hvor jeg går og om det er strødd. Har ikke brodder som går utenpå vinterskoene mine [emoji28] i dag er motivasjonen virkelig på bunn og det kan hende det blir 0 poeng [emoji85] for jeg veit vi har kjeks i skapet..
 
Formen min er dårlig, lille er sutrete og det er så glatt overalt! Må slite for å få til 10000 skritt per dag siden jeg må følge med på hvor jeg går og om det er strødd. Har ikke brodder som går utenpå vinterskoene mine [emoji28] i dag er motivasjonen virkelig på bunn og det kan hende det blir 0 poeng [emoji85] for jeg veit vi har kjeks i skapet..
Jeg får ikke til 10 000 skritt om dagen. Endte på 9369 på søndag, det var dårlig timet, men var SÅ trøtt så måtte bare legge meg. Mini har sovet dårlig og jeg har fått mensen, så har blitt altfor mye usunt. Jeg er en kakemons :( Men har fått gjort challenge hver dag og satser på det i dag og i morgen også, så får dratt inn noen poeng. Verre med vekta. Jeg samler alltid masse vann ved mensen. (+kakene, men altså baby er 4mnd og dette er tredje mensen)
 
Jeg får ikke til 10 000 skritt om dagen. Endte på 9369 på søndag, det var dårlig timet, men var SÅ trøtt så måtte bare legge meg. Mini har sovet dårlig og jeg har fått mensen, så har blitt altfor mye usunt. Jeg er en kakemons :( Men har fått gjort challenge hver dag og satser på det i dag og i morgen også, så får dratt inn noen poeng. Verre med vekta. Jeg samler alltid masse vann ved mensen. (+kakene, men altså baby er 4mnd og dette er tredje mensen)
Bruker stort sett å få det til, men ikke uten en eller to turer. Lille sover stort sett i sjalet mens jeg bærer på tur. Blir jo helt krise nå når det er islagt helt opp til hovedveien. Det er strødd, men regner på natta så det hjelper dårlig [emoji85] lille her er 6 mnd og jeg har ikke fått mensen enda [emoji28] men virker som det kan være noe på gang for jeg får aldri lyst på snop ellers [emoji848] og i går ble det sjokoladekjeks og wienerbrød [emoji85]
 
Lite motiverende å trene og spise sunt, også går jeg knapt ned i vekt! Men gikk vel så mye ned sist uke at kroppen går i forsvarsmodus og skal kjempe for å beholde samme vekt :p
 
Lite motiverende å trene og spise sunt, også går jeg knapt ned i vekt! Men gikk vel så mye ned sist uke at kroppen går i forsvarsmodus og skal kjempe for å beholde samme vekt :p
Får tenke at vi bygger muskelgrunnlag [emoji28] leste i veietråden og vi har gått ned like lite [emoji52]
 
Får tenke at vi bygger muskelgrunnlag [emoji28] leste i veietråden og vi har gått ned like lite [emoji52]


Ja, ser på klærene at jeg er mindre, så hadde vi målt cm så hadde vi sikkert sett mer resultat!

Bedre lykke neste uke, om vi ikke ryker nå da :p:wideyed:
 
Lite motiverende å trene og spise sunt, også går jeg knapt ned i vekt! Men gikk vel så mye ned sist uke at kroppen går i forsvarsmodus og skal kjempe for å beholde samme vekt :p
Jeg har ikke gått ned noe denne uken. 0 endring.
 
Ned 0,9 kg her :) Flinke dere er å levere vekt tidlig. Mangler kun fra onskedrom så kan jeg sende inn tallene våres allerede :D
 
Ja, ser på klærene at jeg er mindre, så hadde vi målt cm så hadde vi sikkert sett mer resultat!

Bedre lykke neste uke, om vi ikke ryker nå da :p:wideyed:
Får prøve å samle litt motivasjon i helga! Og ikke tenke på at det er fastelavn og morsdag neste helg [emoji23]
 
Jeg har gått opp :(
Er desverre slik av og til. Får satse på bedre lykke neste uke :D Vi får håpe et annet lag har gjort det dårligere slik at vi slipper å miste noen denne uken <3
 
Da har jeg levert inn tallene våre :)
 
Er desverre slik av og til. Får satse på bedre lykke neste uke :D Vi får håpe et annet lag har gjort det dårligere slik at vi slipper å miste noen denne uken <3
Ja, får håpe på det! Jeg fikk i hvert fall bidratt med noen poeng i utfordringen, da. Men sikkert ikke nok. Nå er det dobbeltfeiring av han som blir 5år i helgen, så håper jeg på mindre is og ikke knallkaldt til uka! Er drittlei av denne bronkitten og vil ut og trille lange turer igjen! :)
 
Hei!

Jeg beklager at jeg ikke har presentert meg enda og at jeg ikke har bidratt noe i utfordringen. Det kommer av at jeg har det veldig tøft om dagen og orker nesten ingenting. Ble sykemeldt i går og håper jeg orker mer etterhvert. Uansett går vekten nedover da, så jeg bidrar i hvertfall litt der.
Har forresten 2 gutter, en på 2 og en på 7,5.
 
Elsker lavterskel-utfordringa kommende uke [emoji170] nå kom motivasjonen for uka!
Det likte jeg også!

Denne uka har jeg vært så flink og ikke spist snop og ikke drukket cola zero og bevegd meg mer :D Hadde dog en dårlig søndag med to bursdagsselskap, så gikk vel enda mer opp den dagen, men håper jeg har ordnet det og litt til unnen fredag :) jeg heier på meg :p og dere selvsagt!

Hvordan går det med dere?
 
Hei!

Jeg beklager at jeg ikke har presentert meg enda og at jeg ikke har bidratt noe i utfordringen. Det kommer av at jeg har det veldig tøft om dagen og orker nesten ingenting. Ble sykemeldt i går og håper jeg orker mer etterhvert. Uansett går vekten nedover da, så jeg bidrar i hvertfall litt der.
Har forresten 2 gutter, en på 2 og en på 7,5.
Håper det hjalp å bli sykemeldt. Ta vare på degselv :)
 
Det er så demotiverende å føle seg flink og ikke gå ned. Etter bursdagen i helgen har jeg kutta snop og kun drukket vann (slutta med cola zero for føler det er lettere å kutte snop da), samt klart å bevege meg litt. Har ikke hatt begrensninger på mat, men føler ikke jeg har spist mer enn før. Også går jeg ned ingenting. Og da blir jeg så dum og får lyst til å trøstespise både sjokolade og kake og alt siden inhenting funker uansett :( #dagenssyteinnlegg
 
Det er så demotiverende å føle seg flink og ikke gå ned. Etter bursdagen i helgen har jeg kutta snop og kun drukket vann (slutta med cola zero for føler det er lettere å kutte snop da), samt klart å bevege meg litt. Har ikke hatt begrensninger på mat, men føler ikke jeg har spist mer enn før. Også går jeg ned ingenting. Og da blir jeg så dum og får lyst til å trøstespise både sjokolade og kake og alt siden inhenting funker uansett :( #dagenssyteinnlegg


Jeg hadde en drittuke forrige uke, trente hver dag, gikk tur hver dag, spiste sunt (telte kcal), men gikk ikke ned!
Nå har det løsnet litt mer denne uken, kroppen vil nok prøve å holde på den vekten den er vant med, men klarer man å holde seg, så vil resultatet komme:)
 
Back
Topp