Skravletråd september

Da takker jeg for laget i september, med månedens innlegg nr 3000 (tror jeg). 6500 innlegg totalt (rimelig sikker), så september har vært en viktig bidragsyter i så måte:p

Lykke til med trekninga i morgen alle sammen! Jeg venter mest spent på premier og krav for oktober:D vant jo i august, og vinnerlykken er nok brukt opp for en stund da. Jeg er ikke kjent for å ha mye av sorten.

Vi skravles igjen i morgen.
God natt ❤️
 
Da takker jeg for laget i september, med månedens innlegg nr 3000 (tror jeg). 6500 innlegg totalt (rimelig sikker), så september har vært en viktig bidragsyter i så måte:p

Lykke til med trekninga i morgen alle sammen! Jeg venter mest spent på premier og krav for oktober:D vant jo i august, og vinnerlykken er nok brukt opp for en stund da. Jeg er ikke kjent for å ha mye av sorten.

Vi skravles igjen i morgen.
God natt ❤️

God natt & sov godt ♡

Blir spennende å se hvilke premier det blir i Oktober ;)
 
Da takker jeg for laget i september, med månedens innlegg nr 3000 (tror jeg). 6500 innlegg totalt (rimelig sikker), så september har vært en viktig bidragsyter i så måte:p

Lykke til med trekninga i morgen alle sammen! Jeg venter mest spent på premier og krav for oktober:D vant jo i august, og vinnerlykken er nok brukt opp for en stund da. Jeg er ikke kjent for å ha mye av sorten.

Vi skravles igjen i morgen.
God natt ❤️
Godt jobbet :-D
Hva vant du i august?
 
Livet skjer.
Stikker innom sånn på tampen av september og sier hei og god natt. Dere har skravlet over 90 sider siden sist jeg var innom, godt jobba :))
Snakkes i oktober :)
 
Back
Topp