Skravletråd rød

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.

Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på rødt lag:

  1. Makko87
  2. Rubia
  3. Sylvanas
  4. mari1976
  5. *RoM*
  6. lillerypa
  7. mamma til 2 rakkarunger :)

Ute av konkurransen:
  1. Lilleludde
  2. Romle
  3. tiia85
  4. Sara
 
Last edited:
Heia rød :D
 
Hei folkens :)
 
Da er vi snart igang. Det skal bli bra.

Nå må alle huske i registere vekt i morgen.

Og vi må ha en lagleder.
 
Da er vi snart igang. Det skal bli bra.

Nå må alle huske i registere vekt i morgen.

Og vi må ha en lagleder.

I morgen? Er det ikke onsdag i dag?

Jeg kan godt være lagleder om ingen andre vil. Må ha standin i september en av veiedagene, om jeg kommer meg dit, men ellers bør det gå bra.
 
Jo. Det er visst bare onsdag

Jeg trodde det var torsdag.

Guttungen har uteskole. Det var torsdag side år. Men er onsdag i år
Jeg er bare vant til å tenke at det er torsdager
 
Hva er så deres mål, frøkner? :)
 
Selv skal jeg ned 23kg på sikt, da tror jeg at jeg er fornøyd. 9kg igjen til jeg er på startvekt før graviditeten. Kunne tenkt meg 10 til, men det tror jeg er uoppnåelig så derfor er ikke det noe å tenke på, i alle fall ikke enda.

Er ellers 29 år, lærer, har samboer og bor i Trondheim. Er hjemme i permisjon med ei lita frøken for tida :)
 
Jeg skal ned 4-5 kilo er planen. Ikke sånn mye altså.

Det handler for meg mest om å ikke gå opp, finne en balanse o hverdagen hvor det balanserer, og ikke trigge den diabetesen jeg er arvelig belastet for å kunne få...
 
Hva er så deres mål, frøkner? :)

Hei :)

Jeg er 23 år, lærerstudent og bor i Nordland. Bor sammen med samboer og vår felles gutt på snart 1 år.

Målet for konkurransen er vel rundt 10 kg. De siste årene har jeg fått litt ekstra på kroppen, da jeg har vært sløv med trening og kosthold.
Håper dette kan være en god motivasjon for en bedre livsstil ;-)
 
Mitt første mål er å nå 100 kg, da er jeg overvektig. Da jeg begynte slankingen var jeg i gruppen fedme 2.
Når jeg når dette målet er neste mål 90. Litt usikker på om jeg vil satse på 80 kg eller hva jeg gjør. Får se når jeg kommer dit. Sliter med søtsakene nå, og venter bare på at utfordringene skal starte. I sommer har jeg gått opp nesten 3 kg, og har nesten ikke trent. Nå er jeg igang igjen, og det føles veldig bra :)
Spent på hva vekta vil vise på fredag :)
 
Jeg er 28 år, har samboer og en jente på 4 år. Jobber også som lærer, ser vi er flere lærere på laget ;)

Målet mitt er å gå ned ca 10 kg, kanskje mer, kanskje mindre. Må se litt an underveis hvordan kroppen ser ut ettersom kiloene (forhåpentligvis) forsvinner :) Foruten om vekta ønsker jeg å komme i bedre form. Skal også gifte meg neste år, og vil gjerne være fornøyd med kroppen til den store dagen :) trener med PT ca en dag i uka, prøver også å få til minst en økt i tillegg.
 
Jeg er 37, gift og har tre barn. Den yngste er jeg i permisjon med, hun er åtte mnd (de andre er 5,5 og 8 år)
 
Vi må ha en lagleder.

Jobben er ganske enkel.
Klokken 19 skal alle ha levert vekt.

Summer.
Regn prosent endring fra sist uke på samme måte som du har gjort for deg selv. For gruppen samlet.
Noter navn på de som ikke har levert og den som gikk ned minst (og mest?) på gruppa.
Sendt på pm til krigleder før 21
 
Ser ikke ut som noen andre melder seg, så da kan jeg ta på meg lagleder jeg :)
Må dobbeltsjekke tallene mine bedre denne gangen da :p
 
Fint om du gjør det. 19-21 er en tid jeg er opptatt så det passer ikke for meg. Jeg begynner legging av barn 1845 og er jeg heldig er jeg oppe 2030 pg alle tre i seng, men likegodt er den over 22 fordi yngste våknet igjen når de eldste var på badet, (og jeg evt sovnet med henne...)
 
Hei :)

Jeg er 31, bor i Nordland, gift med fire barn totalt. Vi har to niåringer, en toåring og ei på fire mnd :)

Målet mitt er å se 60.00 igjen. Det betyr ca 9-10 kg ned. Al nedgang og endring av hverdag er et pluss i første omgang :)
 
Jeg er 35 år, gift og bor i Oslo. Uten barn enn så lenge, har prøvd i over tre år.

Målet mitt er å gå ned 40kg totalt. Målet for slankekrigen er vel å komme meg under 100kg, det er sånn ca 8kg. Setter meg ikke for store mål akkurat nå, for det gikk dårlig sist. Gå ned 40kg ser jeg på som en umulighet. Veide 70kg før jeg begynte på medisiner, og vil helst tilbake dit.

Ellers er jeg alt for glad i søtsaker, gjerne kombinasjonen fett og sukker som i kaker og sjokolade. Og jeg har ikke trent ordentlig på lenge. Jeg håper jeg finner motivasjonen til å sette i gang igjen denne runden.
 
Jeg er en 31 år pendlende heltidsstudent. Er trener i cheerleading, trener selv cheerleading når jeg kan, og er stor fan av hypnose og yoga.
Jeg har nylig funnet ut at jeg ikke tåler stivelse og sukker, og spiser derfor et strikt lavkarbo kosthold. I tillegg er jeg diagnosert med en kronisk lidelse som gir både utmattelse og smerter (disse forverres av vanlig mat).
Jeg er også alenemor til to barn :)

Målet mitt for slankekrigen er en,eller begge av disse:
1: Gå ned 5 kilo
2: Klare å komme meg til delfinalen, der lagene løses opp og det er alle mot alle.

Ønsker alle lykke til :)
 
Back
Topp