Skravletråd November

Jeg sitter bare og venter på av han skal bli ferdig med hva nå en han holder på med.
Legger jeg meg før han kommer og jeg vet at han kommer "snart" klarer jeg ikke å sovne.
Blir jeg liggende for lenge i senger før han kommer og jeg legger meg til å sove, får jeg ikke sove.
Med andre ord, jeg sitte oppe til jeg vet han er klar for å legge seg.

Egentlig helt greit siden jeg kan sove lenge i morgen tidlig

Det er samme greia her. Jeg blir skikkelig stresset av å legge meg først!
 
I teorien skal mannen vekke meg kl 10, men han har det med å glemme det.
Har også lett for å glemme at jeg skal stå opp med ungene på søndager :p

Han begynner å lage te og sette over rundstykkene når han hører jeg beveger på meg

Hadde han ikke klart alle tre hadde vi hatt et problem ved tanke på jobben min

Høres skikkelig idyllisk ut! :)
 
Akkurat kommet hjem fra julebord, svigers har passa lillesnupp for første gang. Hun har vært helt umulig å legge i det siste, men i kveld har hun sovet som en stein! Våkna ikke når jeg la meg heller, og jeg har 2stk betongpupper som skulle vært tømt.
 
Mannen: Kan du pause TV'n litt
Jeg: Jippi da kan vi tisse i kor :p
Mannen: Men ikke i kryss
Jeg: Selvfølgelig ikke det går ikke
Mannen: <begynner å legge ut om hvordan kvinner i teorien kan tisse stående og det er fult mulig for oss å tisse i kryss>
Jeg: Kjære.... Det er ikke mulig siden doen du skal gå på og doen jeg skal gå på er i forskjellige rom.....

Var dere veldig trøtte, litt utilegnelige, eller er dette å anse som normale samtaler hos dere? :)
 
I teorien skal mannen vekke meg kl 10, men han har det med å glemme det.
Har også lett for å glemme at jeg skal stå opp med ungene på søndager :p

Han begynner å lage te og sette over rundstykkene når han hører jeg beveger på meg

Hadde han ikke klart alle tre hadde vi hatt et problem ved tanke på jobben min

God mann du har

Min klarer også alle tre, heldigvis, Men han glemmer somregel ikke at jeg skal stå opp med dem på lørdag. Det hender dog at det er jeg som "glemmer" at han skal på søndag. Men jeg begynner vel ikke egentlig å lage mat når jeg hører han står opp, jeg går ned og hører om han vil stå opp når ungene begynner å bli sultne.

Men jeg tenker jeg muligens skal glemme bittelitt å vekke ham 8.30 i dag da... Han var oå julebord i går, vel og merke med claustaler som medbakt. Mulig han fikk noe annet der, men sånn veldig full tror jeg ikke han ble. (Gangavstand uansett så han gikk altså) Men han handde tenkt å komme hjem før to, men så var den over fire før de ryddet sammen og jeg våkna av hunden som reagerte når han kom hjem sånn rundt halv fem, da ville han spise litt før han la seg, så jeg spurt hvor lenge han hadde tenkt å sove i dag for å slippe å vekke ham i dag for å spørre. Og han sa 8.30 Og han la seg altså sånn litt før fem.

Greit nok at jeg snakket på at vi må hente badetøyet til mellomste mens svømmehallen er åpen og den ligger ved handlesenteret og parkering der etter ca 11-1130 er sånn ca umulig på en lørdag før jul, men altså. Når det ble så sent så KAN vi ganske enkelt dra, slippe av meg, som går inn og henter mens han kjører rundt og venter til jeg kommer ut igjen... Vi MÅ ikke shoppe i dag vi kan handle på en vanlig buikk for maten vi trenger.

Han trenger ikke vekkes 8.30

Klokka er 7.10 og bare to av ungene er oppe. DE har til gjengjeld vært det siden ca 5.30 da, jeg sto opp med yngste 5.45 ca da hadde eldste vært på do en stund. Så noen av oss er nå igang med dagen da...
 
Akkurat kommet hjem fra julebord, svigers har passa lillesnupp for første gang. Hun har vært helt umulig å legge i det siste, men i kveld har hun sovet som en stein! Våkna ikke når jeg la meg heller, og jeg har 2stk betongpupper som skulle vært tømt.

Babyen din er... født i sommer, så under et halvt år enda?

Husk da "det er ikke slemt å vekke en baby for i gi den det aller beste den vet" :)
 
god morgen alle sammen

fikk ikke vært her så mye i før, var på jobb til 15,hentet kb å så dro vi til svoger og svigerinne , kom hjem kl 23 ..
i dag må det pakkes
 
God morgen alle sammen

Vel tre timer siden jeg sto opp da.
Nå lager jeg frokost til meg og ungene. Avklart med mannen at selv om han er uten bakrus så er 5-8.30 litt kort natt så han vil ligge en times tid til.
 
Back
Topp