Skravletråd November

Mannen: Kan du pause TV'n litt
Jeg: Jippi da kan vi tisse i kor :p
Mannen: Men ikke i kryss
Jeg: Selvfølgelig ikke det går ikke
Mannen: <begynner å legge ut om hvordan kvinner i teorien kan tisse stående og det er fult mulig for oss å tisse i kryss>
Jeg: Kjære.... Det er ikke mulig siden doen du skal gå på og doen jeg skal gå på er i forskjellige rom.....
 
Mannen: Kan du pause TV'n litt
Jeg: Jippi da kan vi tisse i kor :p
Mannen: Men ikke i kryss
Jeg: Selvfølgelig ikke det går ikke
Mannen: <begynner å legge ut om hvordan kvinner i teorien kan tisse stående og det er fult mulig for oss å tisse i kryss>
Jeg: Kjære.... Det er ikke mulig siden doen du skal gå på og doen jeg skal gå på er i forskjellige rom.....

Haha, så moro dere har det![emoji28][emoji23]
 
Så deilig, alle andre sover?

Her sover barna og mannen er nede en tur så her er det også "stille" (det vil si jeg hører Lille U snorke høylydt (stakkars hun som kommer til å bli hans kjæreste))

Hehe, satse på at han vokser av seg snorkingen[emoji28]

Eldste og mellomste sover, mann og minstemann er hos svigers i helga[emoji2]
 
Yes jag er våken. Man og barn sover . Er dine i seng? Va gjør du på?
Vel....
Kjeder med, vurderer å legge meg, ser delvis på en hakkespett (som er utrolig uinteressant) som David Altenburg prater om, hører på Lille U snorke...

Med andre ord, jeg gjør absolutt ingen ting.

Mannen er våken men nede, ungene sover for lenge siden
 
Vel....
Kjeder med, vurderer å legge meg, ser delvis på en hakkespett (som er utrolig uinteressant) som David Altenburg prater om, hører på Lille U snorke...

Med andre ord, jeg gjør absolutt ingen ting.

Mannen er våken men nede, ungene sover for lenge siden
De samma som meg. Kjeder meg. Tenkter og legge meg men har en mann som snoker hål i mitt hode .
 
De samma som meg. Kjeder meg. Tenkter og legge meg men har en mann som snoker hål i mitt hode .
Jeg sitter bare og venter på av han skal bli ferdig med hva nå en han holder på med.
Legger jeg meg før han kommer og jeg vet at han kommer "snart" klarer jeg ikke å sovne.
Blir jeg liggende for lenge i senger før han kommer og jeg legger meg til å sove, får jeg ikke sove.
Med andre ord, jeg sitte oppe til jeg vet han er klar for å legge seg.

Egentlig helt greit siden jeg kan sove lenge i morgen tidlig
 
Jeg sitter bare og venter på av han skal bli ferdig med hva nå en han holder på med.
Legger jeg meg før han kommer og jeg vet at han kommer "snart" klarer jeg ikke å sovne.
Blir jeg liggende for lenge i senger før han kommer og jeg legger meg til å sove, får jeg ikke sove.
Med andre ord, jeg sitte oppe til jeg vet han er klar for å legge seg.

Egentlig helt greit siden jeg kan sove lenge i morgen tidlig
Herligt og få sova lenge imon da. Hvor længe da? Her står vi begge 2 opp med barnen.
Før han klarar ikke alla 3 ensam.
 
Herligt og få sova lenge imon da. Hvor længe da? Her står vi begge 2 opp med barnen.
Før han klarar ikke alla 3 ensam.
I teorien skal mannen vekke meg kl 10, men han har det med å glemme det.
Har også lett for å glemme at jeg skal stå opp med ungene på søndager :p

Han begynner å lage te og sette over rundstykkene når han hører jeg beveger på meg

Hadde han ikke klart alle tre hadde vi hatt et problem ved tanke på jobben min
 
I teorien skal mannen vekke meg kl 10, men han har det med å glemme det.
Har også lett for å glemme at jeg skal stå opp med ungene på søndager :p

Han begynner å lage te og sette over rundstykkene når han hører jeg beveger på meg

Hadde han ikke klart alle tre hadde vi hatt et problem ved tanke på jobben min
Så flink og snill han er :) . Førstår detta det blir en del før han nær du er ute og reiser
 
Back
Topp