Skravletråd mai

Her var den, ja! :)
Jeg burde virkeligvirkelig legge meg.. Men virker så tiltak å reise seg opp for å pusse tennene akkurat nå :p
 
Sovnet når jeg bare skulle oppdatere felleskatalogen på mobilen :eek:
 
Hurra , det er så bra! Først får jeg bebis også er det jaggu din tur ikke lenge etter :))
Rart å tenke på, er jo kommet dit hvor jeg har mindre plager og kjenner ikke lille hver dag så ofte greier jeg ikke helt koble det at jeg faktisk er gravid og at det skal komme en liten baby i oktober :eek:
 
Rart å tenke på, er jo kommet dit hvor jeg har mindre plager og kjenner ikke lille hver dag så ofte greier jeg ikke helt koble det at jeg faktisk er gravid og at det skal komme en liten baby i oktober :eek:
Plutselig så er det virkelig ;)
Jeg er mye mer avslappet denne gangen enn første. :)
 
Nå må jeg prøve å sove litt. Noen av dere står jo snart opp.
 
Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
 
Endelig mai! :) sitter klistret til skjermen, spennende film, men burde kommet meg i seng for lenge siden :p
Gleder meg til å stå opp, vil få gjort mest mulig i morgen, så burde virkelig få noen timer på øyet nå.
Har dere planer for 1. mai? Henger dere opp flagget?
 
Skravl i vei :)
Har akkurat kommet hjem fra venninnebesøk :)
Har du hatt det fint ikvel da?
Denne måneden skal jeg prøve å henge meg på skravletråden :)
 
Oi, er vi i mai allerede :eek:
Snart juli, og bebis :D
Så herlig da, tiden flyr når det blir lyst og vår, så snart er det vel permisjon :)
 
Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Høres ut som du har hatt en hyggelig kveld ;)
Håper du får sove godt i natt ;)
 
Aaaltfor tidlig morgen etter jobbhelg fredag og lørdag. Hun bestemte seg for å våkna 04:30 :O
 
Back
Topp