Skravletråd mai 2014

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Før svangerskap forumet, har en skravletråd, jeg savner det her inne! :) Alltid greit med en ren skravletråd uten noe spesielt emne for oss som har ett stort behov for å skravle :p Her kan vi skravle om alt. Både gleder og sorger rundt svangerskapet :)
smiley-talk040.gif
 
Jeg ligger på sofaen med varmeflaske på magen, har så vondt i magen! Venter på sjokolade fondante i ovnen, som jeg skal ha med vanilje is :p Hvordan er det mulig å vere så dårlig, men skal fortsatt ha sjokolade :p Det er sååååå godt!
SAM_0733.JPG
 
Helt enig. Har bare lyst på drit mat. Og blir jo bare dårligere når jeg får det, så prøver å holde meg unna.
 
Når jeg har klart å holde meg unna snus siden jeg fikk positiv test, så får det vere nok :p Spiser dritt mat med god samvittighet :p Snusfri i 9 dager, 9 tmer og 9 min :p
 
Enda ikke snus fri. Alt fra en til tre iløpet av dagen. Vil så gjerne slutte å prøver å minne meg selv på hvor store konsekvenser det kan få for å motivere meg til å ikke ta. Så skjønner ikke hvorfor jeg er så egoist å tar en likevel. ..
 
Å kutte ut snusen er det vanskeligeste jeg har gjort, er helt forferdelig, men må man så må man. Jeg har lidd meg gjennom utallige abstinense, såtte på kveldene å hyl skreke og tårene triller, men er verdt det til slutt, da vet jeg at jeg ikke har gjort noe galt om noe skulle skje- slik jeg tenker :)
 
Er sånn jeg også vil tenke! Er jo sånn det skal være. Slutta tre dager etter to streker sist. Men det gikk ikke denne gangen gitt.
 
Jeg ligger på sofaen med varmeflaske på magen, har så vondt i magen! Venter på sjokolade fondante i ovnen, som jeg skal ha med vanilje is :p Hvordan er det mulig å vere så dårlig, men skal fortsatt ha sjokolade :p Det er sååååå godt!
SAM_0733.JPG

Ligger i senga å har lyst på en stooooorpose potetgull og sjokomelk!
Den sjokoladefondanten med is hadde heller ikke vært så dumt kjenner jeg :D
 
Smiler mens jeg leser innleggene her. Jeg har ikke skjokoladefondant, men kvikklunsjen gjør susen den også ;)
 
Nå har jeg bare vondt i magen! Forb@nner alt som heter sjokolade, mat og alt en kan putte i munnen! Vil ha snus!! :p

Sendt fra app'en :)
 
Jeg har fortsatt veldig vondt i magen, lurer på om det er luftsmerter eller hva det er. Er ikke i selve livmoren det gjør vondt, men i magen. Magen er veldig oppblåst og veldig hardt + at det stråler opp i ryggen, så korsryggen føler jeg er ihjel banket :(
 
Jeg er så uggen/kvalm hele dagen og må jobbe i dag og synge med barna! (sanglærer i kulturskolen) OG synge på kor i tilegg etterpå. Skikkelig ubehagelig å synge når man er kvalm synes jeg.....
 
Jeg legger meg litt:) natta alle gravidoser:) håper dagen er fin:)
 
Har også en oppblåst mage. Au! Men er nok bare luft, for hjelper en liten stund om jeg får luftet:p

Lykketil på jobb og kor. Håper du holder ut.
 
Jeg hadde så vondt i magen at jeg måtte bare reise fra jobb i dag, hjem til sofaen og varmeflaske. Har kjøpt meg Minifom tabl. mot luftsmerter, så får håpe det hjelper :)
 
Back
Topp