Skravletråd kirsebær

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Skravletråd kirsebær


Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.


Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på kirsebær

  1. Oh Dear
  2. StineT92
  3. Anja.s
  4. EJ
  5. Sanndy
  6. LizRachel

Ute av konkurransen:
  1. tingeling1990
  2. AncaLaBancala
  3. Birdie
  4. Junimor
  5. Augustspire90
 
Last edited:
Hei :)
28 år fra Trondheim :) har lille Theodor født 12.06.16. Har akkurat startet å jobbe igjen :/ jobber som kokk og har fristelser hvær dag, som jeg da faller for :( trenger virkelig motivasjons hjelp av dere :)
 
29, fra Nordland :)
Har ei jente på 8 og en gutt på 10 uker. Er skikkelig sukkernarkis, og har slitt veldig med suget, så til tross for fullamming og turer har jeg enda minst 10 kg igjen av gravidvekta (la på meg 23, og hadde faktisk begynt å legge på meg igjen fordi jeg var så sugen hele tiden. Har totalt 30-35 kg overvekt, så det er nok å ta av. Deltok på krigen for noen år siden, så håper det blir like motiverende og gøy som da :)
 
30 år frå Sogn, men bur i Buskerud.

Har ein sønn som vart tre år i februar og to jenter som blir to år i april [emoji170][emoji171][emoji171]
Elskar sjokolade, kaker og boller!! Og pasta, ris, hamburgar osv!
Har tidlegare vore flink, klarte å gå ned neste ti kilo. Men så kom det ein GIGANTISK sprekk som aldri ville ende :( Nesten alt er kommen tilbake [emoji24] Så da prøver me igjen.
Håpar me kan vera ein gjeng som er flinke til å motivere og hjelpe kvarandre [emoji173]
 
Noen som har lyst til å utveksle snap og sende hverandre bilder av sunn mat og tur og trim og sånt? :)
 
24 år fra Bærum. Har samboer og fikk mitt første barn i desember, en gutt. Jobber til vanlig på kontor men er hjemme i sv.permisjon frem til september.