Skravletråd kirsebær

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Skravletråd kirsebær


Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.


Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på kirsebær

  1. Oh Dear
  2. StineT92
  3. Anja.s
  4. EJ
  5. Sanndy
  6. LizRachel

Ute av konkurransen:
  1. tingeling1990
  2. AncaLaBancala
  3. Birdie
  4. Junimor
  5. Augustspire90
 
Last edited:
Hei :)
28 år fra Trondheim :) har lille Theodor født 12.06.16. Har akkurat startet å jobbe igjen :/ jobber som kokk og har fristelser hvær dag, som jeg da faller for :( trenger virkelig motivasjons hjelp av dere :)
 
29, fra Nordland :)
Har ei jente på 8 og en gutt på 10 uker. Er skikkelig sukkernarkis, og har slitt veldig med suget, så til tross for fullamming og turer har jeg enda minst 10 kg igjen av gravidvekta (la på meg 23, og hadde faktisk begynt å legge på meg igjen fordi jeg var så sugen hele tiden. Har totalt 30-35 kg overvekt, så det er nok å ta av. Deltok på krigen for noen år siden, så håper det blir like motiverende og gøy som da :)
 
30 år frå Sogn, men bur i Buskerud.

Har ein sønn som vart tre år i februar og to jenter som blir to år i april [emoji170][emoji171][emoji171]
Elskar sjokolade, kaker og boller!! Og pasta, ris, hamburgar osv!
Har tidlegare vore flink, klarte å gå ned neste ti kilo. Men så kom det ein GIGANTISK sprekk som aldri ville ende :( Nesten alt er kommen tilbake [emoji24] Så da prøver me igjen.
Håpar me kan vera ein gjeng som er flinke til å motivere og hjelpe kvarandre [emoji173]
 
Noen som har lyst til å utveksle snap og sende hverandre bilder av sunn mat og tur og trim og sånt? :)
 
24 år fra Bærum. Har samboer og fikk mitt første barn i desember, en gutt. Jobber til vanlig på kontor men er hjemme i sv.permisjon frem til september.
Er veldig glad i god(usunn) mat og alt som er søtt.. spesielt nå som jeg fullammer, så melder søtsuget seg hele tiden. Tenkte bruke resten av permisjonstiden min på å komme meg i form for jeg har vært alt for lat frem til nå. Gikk også opp alt for mye i svangerskapet som trengs å trimmes av. Måtte også avlive hunden min som jeg har hatt i 10 år i januar så dette har gjort at jeg ikke har vært like aktiv som før også, både fordi jeg har vært trist men også fordi jeg ikke har vært nødt til å gå ut.

Så nå håper jeg å virkelig komme i form [emoji16]
 
Heihei. 26 år frå Sogn! To barn, nr 1 født juli 2015 og nr 2 no i januar 2017. Etter 2 forholdsvis tette svangerskap og generelt ein alt for usunn livsstil og svært lite trening, treng eg motivasjon for å komme igang! Har i utgangspunktet gått ned rimeleg kjapt etter dette svangerskapet, har igjen 700g før eg når startvekta etter 9veker!! Men har framleis nokre kilo for mykje!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Heihei. 26 år frå Sogn! To barn, nr 1 født juli 2015 og nr 2 no i januar 2017. Etter 2 forholdsvis tette svangerskap og generelt ein alt for usunn livsstil og svært lite trening, treng eg motivasjon for å komme igang! Har i utgangspunktet gått ned rimeleg kjapt etter dette svangerskapet, har igjen 700g før eg når startvekta etter 9veker!! Men har framleis nokre kilo for mykje!

Diggar at me i alle fall er to sogninga her [emoji16][emoji1316]
 
Jeg kjøpte meg nye ullsokker og fleecejakke fra kari traa i dag. Jakken er veldig trang (såpass at den egentlig er for kort). Så nå er det bare å jobbe! [emoji23][emoji1360]
 
Nokon her som har Fitbit?
 
Hei, jeg fikk bli med her, supert! Jeg er 35 år fra Oslo, har 3 barn, 8, 5 og 3 år! Har gått opp etter alle graviditetene og en hektisk hverdag så jeg er av typen som kikker mye inn i godteskapet litt sånn imellom slagene. [emoji12] har ca 25 kg jeg ønsker å gå ned og skal også starte å trene. Har gått ned disse kiloene en gang før min første graviditet så vet det kan gå. Et fortrinn kan være at jeg vet akkurat hva jeg gjør feil, men er så glad i sukker! Ser frem til godtestopp-utfordringer! [emoji106]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hei, jeg fikk bli med her, supert! Jeg er 35 år fra Oslo, har 3 barn, 8, 5 og 3 år! Har gått opp etter alle graviditetene og en hektisk hverdag så jeg er av typen som kikker mye inn i godteskapet litt sånn imellom slagene. [emoji12] har ca 25 kg jeg ønsker å gå ned og skal også starte å trene. Har gått ned disse kiloene en gang før min første graviditet så vet det kan gå. Et fortrinn kan være at jeg vet akkurat hva jeg gjør feil, men er så glad i sukker! Ser frem til godtestopp-utfordringer! [emoji106]

Høres mystisk kjent ut, du [emoji39] velkommen med i gjengen :)
 
I dag har jeg gått 10 000 skritt fordelt på to turer, og nå har jeg lagd fun light-gele med den nye smaken Berry Chrush, som blir lørdagsgodt til i morgen med litt zero vaniljesaus på. Hvordan har oppstarten vært for dere andre? :)
 
Ja, har Fitbit charge2 som eg fekk til jul. Men redd eg må sende inn reklamasjon på den. Virka som den klikka heilt her om dagen! Typisk og, no som eg virkeleg har bruk for den!

Æsj! Det er dritt! Eg kjøpte meg surge i førjulsgåve og flex 2 no slik at eg kan svømme :) Blitt avhengig av Fitbit [emoji85][emoji23]
 
Back
Topp