Skravletråd juni 2018 <3

Ja veldig [emoji1373] krysser fingrene for oss begge!
Skal til legen på torsdag, blir da sykemeldt før jeg får godkjent søknaden om svangerskapspenger. Jobber i ambulansen og i mitt destrikt får jeg ikke jobbe pga risokoene. Så blir mange mnd hjemme! Og litt betryggende og å være hjemme og ikke stresse og utsette meg for risikoer. Blir veldig forsiktig når en har mistet før [emoji28]
Det skjønner jeg veldig godt! :) vi får krysse fingrene:)
 
Siste døgnet har jeg blitt veldig bekymra. Tok blodprøve forrige torsdag som viste svakt utslag skrev legen, skal ta ny i dag som jeg får svar på i morgen. Og testen jeg tok på morgenen i dag viser at streken liksom ikke blir sterkere, hadde det ikke vært for at den digitale viste 1-2 uker på torsdag ettermiddag hadde jeg fortsatt ikke trodd på det. Men har googlet lav HCG (ikke smart), så nå tørr jeg ikke puste før jeg får svar på den blodprøven.
Uff, krysser fingrene for at det går riktig vei og at kroppen rett og slett bruker litt lenger tid på å produsere HCG! <3 Når var ikm?
 
Siste døgnet har jeg blitt veldig bekymra. Tok blodprøve forrige torsdag som viste svakt utslag skrev legen, skal ta ny i dag som jeg får svar på i morgen. Og testen jeg tok på morgenen i dag viser at streken liksom ikke blir sterkere, hadde det ikke vært for at den digitale viste 1-2 uker på torsdag ettermiddag hadde jeg fortsatt ikke trodd på det. Men har googlet lav HCG (ikke smart), så nå tørr jeg ikke puste før jeg får svar på den blodprøven.

Off .. det er ikke lurt og Google. Jeg hadde stigende HCG og det var en ma. Ikke for å skremme deg! Men det kan gå begge veier. Ellers så produserer du bare HCG sent:) jeg krysser fingrene for deg [emoji173]️
 
Tror jeg skal inn her :) testa i dag tidlig og fikk svak test så foreløpig termin er 8 eller 10 juni :) blir mitt 2 barn :)

560a2c08b3a240b51704a642b5e4ff11.jpg
 
Tusen takk :) skal prøve på det :)

Litt usikker på termin er 5 eller 6. Juni tror jeg, så har allerede bestilt tidlig ultralyd for å finne termin dato. Nei, har en jente på 19mnd fra før :) men dette er første gang vi har prøvd ordentlig for å bli gravide igjen, så henger meg nok mere opp i testingen denne gangen enn forrige :)
Forrige gang slo ikke tanken meg om sa en gang. Skulle ønske jeg var like avslappet som sist :p

Er dette din første eller har du flere fra før? :)
Jeg har ei på 14 mnd fra før. Er så spent hvordan det blir med to..!!:woot:
 
Uff, krysser fingrene for at det går riktig vei og at kroppen rett og slett bruker litt lenger tid på å produsere HCG! <3 Når var ikm?

Sluttet på pilla i slutten av august, så med syklus på 28 dager hadde ikm vært lørdag som var. Kan bare være at legen formulerte seg dårlig og at testene er teite :p
 
Off .. det er ikke lurt og Google. Jeg hadde stigende HCG og det var en ma. Ikke for å skremme deg! Men det kan gå begge veier. Ellers så produserer du bare HCG sent:) jeg krysser fingrene for deg [emoji173]️

Nei, med Google får man fort alle diagnosene :p
Aner jo ikke når el var, så vi får se hva dagens blodprøve viser :)
Den får jeg svar på først i morgen ettermiddag.
 
Den var på 11 på torsdag, så hvis den øker riktig er det minst 44 jeg bør få til svar i morgen ettermiddag.
Og det bildet her jeg fant viser at 11 ikke er helt feil for uke 3 ;) for på torsdag var jo jeg kun på dag 26 eller 27 av syklusen :) jeg testet jo bare veldig tidlig tydeligvis, så er litt mer positiv nå :)
7998328c3a7461e73298e9d10c15b492.png
 
Jeg blir helt tullerusk av meg selv, som tester daglig fremdeles (med kinatester av ukjent merke). Varierende grad av styrke på streken, så det er nok noe ulik sensitivitet innad samme merke også. Er først nå når jeg sammenligner testene fra de siste dagene, med testene fra de første dagene, jeg ser en synlig forskjell. Tenkte svi av den siste digitale på torsdag, da håper jeg på 3+. Da er jeg helt ferdig med testing i denne runden.

5070ed9b9bb7a76371e5c6e71becfdf6.jpg
 
Back
Topp