Skravletråd juni 2018 <3

Her ble alt husarbeid byttet ut med sofaen og en sovende, syk ettåring i armene [emoji173]️
 
hei :)
Tenkte vi måtte ha en tråd for å skravle om alt mellom himmel og jord.

Jeg har vert på by tur og klarte ikke å dy meg i dag! Som jeg gleder meg <3 håper bare alt går bra denne gangen! Er i uke 3+6 i dag og kjenner på morgen kvalme eller fin. Hvor langt på vei er dere og hvordan er formen? :)
0e0a3cd0173c53fe7cced8690506569c.jpg


Min test viste gravid 1-2 på fredag 22. September. Betyr det at jeg er 1-2 uker på vei, eller 3-4 uker på vei...?:p
 
Min test viste gravid 1-2 på fredag 22. September. Betyr det at jeg er 1-2 uker på vei, eller 3-4 uker på vei...?:p

Det betyr at du er 3-4 uker på vei :) (1-2 uker siden befruktning)
 
Det betyr at du er 3-4 uker på vei :) (1-2 uker siden befruktning)
Jeg skjønner!! Blir bare kluss å regne ut termin i forhold til siste mens, siden den var 12 august!! Testet negativt 15 september. Hadde nok veldig forsinka eggløsning!
 
Jeg skjønner!! Blir bare kluss å regne ut termin i forhold til siste mens, siden den var 12 august!! Testet negativt 15 september. Hadde nok veldig forsinka eggløsning!

Ja da skjønner jeg det blir kluss!! Kanskje du kan bli henvist til tidlig ul siden du ikke vet termindato? [emoji4][emoji4]
 
Tok test i dag tidlig (ikm i dag) og merket jeg ble beskymret med en gang :-( tok en test som viste kun veldig svakt pos, men så tok jeg en til på samme urin (glass) som var sterkere. Men samtidig synes jeg den er litt svak? Har hatt generelt svake symptomer hele veien, men brystene er jo blitt ømmere? Noen som har opplevd det samme og at HCG likevel øker? Kan det være tilfeldig? Håper noen har opplevd det samme og at det likevel har gått riktig vei.
 

Vedlegg

  • IMG_2773.JPG
    IMG_2773.JPG
    206,2 KB · Visninger: 49
Tok test i dag tidlig (ikm i dag) og merket jeg ble beskymret med en gang :-( tok en test som viste kun veldig svakt pos, men så tok jeg en til på samme urin (glass) som var sterkere. Men samtidig synes jeg den er litt svak? Har hatt generelt svake symptomer hele veien, men brystene er jo blitt ømmere? Noen som har opplevd det samme og at HCG likevel øker? Kan det være tilfeldig? Håper noen har opplevd det samme og at det likevel har gått riktig vei.

Strek er strek [emoji7] gratulere! Skjønner at du blir bekjumret men ingenting å stresse over. Mine var og svake. Anbefaler og ta cb digital me uke indikator, da gikk det litt mer opp for meg:)
Ikke tenk på styrken av streken. Legger ved bilde av mine tester så ser du at mine var like:)
28edc5cd7250213b0ab364386f4676b1.jpg
 
Strek er strek [emoji7] gratulere! Skjønner at du blir bekjumret men ingenting å stresse over. Mine var og svake. Anbefaler og ta cb digital me uke indikator, da gikk det litt mer opp for meg:)
Ikke tenk på styrken av streken. Legger ved bilde av mine tester så ser du at mine var like:)
28edc5cd7250213b0ab364386f4676b1.jpg

64af8dfcd2c1c58ca9c82dfdcb3c7860.jpg
 
Strek er strek [emoji7] gratulere! Skjønner at du blir bekjumret men ingenting å stresse over. Mine var og svake. Anbefaler og ta cb digital me uke indikator, da gikk det litt mer opp for meg:)
Ikke tenk på styrken av streken. Legger ved bilde av mine tester så ser du at mine var like:)
28edc5cd7250213b0ab364386f4676b1.jpg

Tusen takk for så positivt svar! <3 Godt å se at det likevel går fint med litt svakere tester! :) skal kjøpe meg clear blue ukesindikator etterpå pluss noen flere clear blue tidlig tester Ble brått litt mer positiv her nå :D
 
Tusen takk for så positivt svar! <3 Godt å se at det likevel går fint med litt svakere tester! :) skal kjøpe meg clear blue ukesindikator etterpå pluss noen flere clear blue tidlig tester Ble brått litt mer positiv her nå :D

Bare hyggelig! :) selv om den er svak så produserer du HCG. Billig testene kan jo variere på styrken og. Men det gikk opp for meg når jeg tok testen og det sto gravid 1-2 <3 gratulerer igjen og prøv å slapp av! Når har du termin? <3 er det første?
 
Bare hyggelig! :) selv om den er svak så produserer du HCG. Billig testene kan jo variere på styrken og. Men det gikk opp for meg når jeg tok testen og det sto gravid 1-2 <3 gratulerer igjen og prøv å slapp av! Når har du termin? <3 er det første?

Tusen takk :) skal prøve på det :)

Litt usikker på termin er 5 eller 6. Juni tror jeg, så har allerede bestilt tidlig ultralyd for å finne termin dato. Nei, har en jente på 19mnd fra før :) men dette er første gang vi har prøvd ordentlig for å bli gravide igjen, så henger meg nok mere opp i testingen denne gangen enn forrige :)
Forrige gang slo ikke tanken meg om sa en gang. Skulle ønske jeg var like avslappet som sist :p

Er dette din første eller har du flere fra før? :)
 
Tusen takk :) skal prøve på det :)

Litt usikker på termin er 5 eller 6. Juni tror jeg, så har allerede bestilt tidlig ultralyd for å finne termin dato. Nei, har en jente på 19mnd fra før :) men dette er første gang vi har prøvd ordentlig for å bli gravide igjen, så henger meg nok mere opp i testingen denne gangen enn forrige :)
Forrige gang slo ikke tanken meg om sa en gang. Skulle ønske jeg var like avslappet som sist :p

Er dette din første eller har du flere fra før? :)

Jeg har og bestilt time til ul 6 okt, blir spennende. Jeg har termin 3eller 4 juni, men går ut fra 4 juni. Når skal du på Tilig ul? :)

Så kjekt! Skjønner at du ikke tenkte på det første gang, det gjorde ikke jeg heller. Men mistet i uke 8-9. Så har jeg har mistet 2 ganger og en kjemisk! Så håper at det går bra dette svangerskapet [emoji173]️ har ingen barn fra før!
 
Det blir spennende! :) jeg har bestilt til ul 24. Oktober :)

Åh, så trist å høre! Krysser fingrene for at spira blir værende i hulen sin og at du får et flott svangerskap <3 greit med tidlig oul da så du forhåpentligvis blir beroliget med at alt ser bra ut <3
 
Det blir spennende! :) jeg har bestilt til ul 24. Oktober :)

Åh, så trist å høre! Krysser fingrene for at spira blir værende i hulen sin og at du får et flott svangerskap <3 greit med tidlig oul da så du forhåpentligvis blir beroliget med at alt ser bra ut <3

Ja veldig [emoji1373] krysser fingrene for oss begge!
Skal til legen på torsdag, blir da sykemeldt før jeg får godkjent søknaden om svangerskapspenger. Jobber i ambulansen og i mitt destrikt får jeg ikke jobbe pga risokoene. Så blir mange mnd hjemme! Og litt betryggende og å være hjemme og ikke stresse og utsette meg for risikoer. Blir veldig forsiktig når en har mistet før [emoji28]
 
Siste døgnet har jeg blitt veldig bekymra. Tok blodprøve forrige torsdag som viste svakt utslag skrev legen, skal ta ny i dag som jeg får svar på i morgen. Og testen jeg tok på morgenen i dag viser at streken liksom ikke blir sterkere, hadde det ikke vært for at den digitale viste 1-2 uker på torsdag ettermiddag hadde jeg fortsatt ikke trodd på det. Men har googlet lav HCG (ikke smart), så nå tørr jeg ikke puste før jeg får svar på den blodprøven.
 
Back
Topp