Skravletråd grønt lag

Jo kan jo forsåvidt det om ikke du eller EJ får det til :) Er ikke på farta akkurat denne fredagen og uansett om vi vinner eller taper ser det ut at lag blå får utfordringen, så da blir det vel ikke noe på lørdag heller ;)
Det er kanskje greit om du får det til på fredag, ettersom EJ skal bort på kvelden. Om det går greit? Kan sende deg alt av info jeg! Bruker som regel 5min maks på det altså!

Og ja, utfordringen blir sikkert blå sin [emoji14] i værste fall kan vi bare ta den samme som nå. Jeg trives med den i alle fall! Skulle vel bare mangle, men ;)
Edit av forrige post! Eg skal ikkje på reis, men skal på Ladies Night: Fifty shades darker.
Så da reiser eg ut rundt kl 17:30 ish - så om alle kan levera talla sine innen kl 16 kan eg fikse.
Tagget deg så du ser at Avocado mest sannsynlig kan gjøre det :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Det er kanskje greit om du får det til på fredag, ettersom EJ skal bort på kvelden. Om det går greit? Kan sende deg alt av info jeg! Bruker som regel 5min maks på det altså!

Og ja, utfordringen blir sikkert blå sin [emoji14] i værste fall kan vi bare ta den samme som nå. Jeg trives med den i alle fall! Skulle vel bare mangle, men ;)

Tagget deg så du ser at Avocado mest sannsynlig kan gjøre det :)

Du liker den du ja, så lenge det ikke er koffein-fri dag :p
Hahaha, det sier jeg mens jeg slurker i meg cola zero :hilarious:

Men ja, det ordner seg nok det altså, har jo vikariert en gang for gult lag også, så vet jo hva jeg skal gjøre :)
Send meg gjerne tallene fra forrige uke, så slipper jeg å regne sammen de :)
 
Du liker den du ja, så lenge det ikke er koffein-fri dag [emoji14]
Hahaha, det sier jeg mens jeg slurker i meg cola zero :hilarious:

Men ja, det ordner seg nok det altså, har jo vikariert en gang for gult lag også, så vet jo hva jeg skal gjøre :)
Send meg gjerne tallene fra forrige uke, så slipper jeg å regne sammen de :)

Den angra jeg sååå på!! Den dagen var grusom! Haha

Du har det du ja! Men da vet du jo det meste :) sender tallene jeg leverte sist uke over straks!
 
Snart bare én dag igjen! Går det bra med dere? :)
 
Snart bare én dag igjen! Går det bra med dere? :)

Det går fremover. Ymter et lite håp nå om at det kan bli bittelitt ned i stedet for opp på vekta. Gjenstår å se på fredag :nailbiting:

Denne uken er første jeg har klart bonus på trening også :D *Stolt*

Dagens mosjon var en lang tur ute på kvelden og jeg angret med en gang! Gud så frossen jeg er nå og for et glatt og isete føre.. fortsetter vinteren sånn må jeg ta en mnd på treningsstudio tror jeg for en så guffen tur gidder jeg ikke igjen med det første...o_O

Enn med deg?
 
Det går fremover. Ymter et lite håp nå om at det kan bli bittelitt ned i stedet for opp på vekta. Gjenstår å se på fredag :nailbiting:

Denne uken er første jeg har klart bonus på trening også :D *Stolt*

Dagens mosjon var en lang tur ute på kvelden og jeg angret med en gang! Gud så frossen jeg er nå og for et glatt og isete føre.. fortsetter vinteren sånn må jeg ta en mnd på treningsstudio tror jeg for en så guffen tur gidder jeg ikke igjen med det første...o_O

Enn med deg?
Du klarte jo 0,7 forrige uke, og hvis du har trent enda mer denne uka så har jeg skikkelig trua på deg! Kjedelig med en sånnen tur! Da blir det litt lite motivasjon. Men du fullførte jo? :)

Her går det bra, tror jeg! Teller kalorier og har stålkontroll på maten. Litt demotivert ift trening, men skal prøve å få i boks 1t og 15min i morgen for å få bonus. Tror uansett vekta skal vise bittelitt! Håper jeg [emoji14] hehe
 
Du klarte jo 0,7 forrige uke, og hvis du har trent enda mer denne uka så har jeg skikkelig trua på deg! Kjedelig med en sånnen tur! Da blir det litt lite motivasjon. Men du fullførte jo? :)

Her går det bra, tror jeg! Teller kalorier og har stålkontroll på maten. Litt demotivert ift trening, men skal prøve å få i boks 1t og 15min i morgen for å få bonus. Tror uansett vekta skal vise bittelitt! Håper jeg [emoji14] hehe

Maten er viktigst og jeg vet det er mye sannhet i uttrykket "mat gir kilo, trening gir gram".
Nesten alt jeg har gått ned til nå (ca 17 kg) er pga mat. Har trent lite igrunn.

Jeg skeiet ut både fredag og lørdag, og det er det jeg betaler for nå. Blir nok ikke 0,7 nå, men jeg er fornøyd om det blir 0,2 :)

Jeg fullførte vettu ;) Var ikke ordentlig frossen før jeg var ca halvveis, og da var det for sent å snu :p
En time mosjon til i morgen for å få bonus. Håper på varmere vær ;)

Jeg tror du får en bra uke nå! Håper det! Kanskje du kan redde skinnet mitt i så fall :p
 
Maten er viktigst og jeg vet det er mye sannhet i uttrykket "mat gir kilo, trening gir gram".
Nesten alt jeg har gått ned til nå (ca 17 kg) er pga mat. Har trent lite igrunn.

Jeg skeiet ut både fredag og lørdag, og det er det jeg betaler for nå. Blir nok ikke 0,7 nå, men jeg er fornøyd om det blir 0,2 :)

Jeg fullførte vettu ;) Var ikke ordentlig frossen før jeg var ca halvveis, og da var det for sent å snu [emoji14]
En time mosjon til i morgen for å få bonus. Håper på varmere vær ;)

Jeg tror du får en bra uke nå! Håper det! Kanskje du kan redde skinnet mitt i så fall :p

Ja, maten er 80%! Minst! Derfor er fokuset også mest der. Og det gir jo resultat! 5kg i januar er jeg veldig fornøyd med, for å si det sånn :)

Ble noen skritt og da sikkert? Var himla surt her i Trondheim i dag, jeg gikk på skritta og bestemte meg for å ha 10 000 før jeg stoppa.

Vi har et bra lag, og vi har klart oss supert så langt! Har trua på enda en uke med alle sammen :D
 
Ja, maten er 80%! Minst! Derfor er fokuset også mest der. Og det gir jo resultat! 5kg i januar er jeg veldig fornøyd med, for å si det sånn :)

Ble noen skritt og da sikkert? Var himla surt her i Trondheim i dag, jeg gikk på skritta og bestemte meg for å ha 10 000 før jeg stoppa.

Vi har et bra lag, og vi har klart oss supert så langt! Har trua på enda en uke med alle sammen :D

5 kg i januar er kjempebra!!! :D
Keep up the great work!

Ble rett over 10000 skritt i dag, så fornøyd med den :)

Laget er helt topp. Fint å komme hit etter at GULT lag ble oppløst. Var litt dødt der, og det motiverer jo ikke.. Håper vi er sju sterke neste uke også :)
 
5 kg i januar er kjempebra!!! :D
Keep up the great work!

Ble rett over 10000 skritt i dag, så fornøyd med den :)

Laget er helt topp. Fint å komme hit etter at GULT lag ble oppløst. Var litt dødt der, og det motiverer jo ikke.. Håper vi er sju sterke neste uke også :)
Veldig fornøyd med det ja! Så håper nedgangen fortsetter nå i februar og :)

Huff, i dag er jeg dog demotivert og sulten. Jobber hardt med å begrense meg! Drar til mine foreldre i morgen, og vet at jeg må "spare" utskeielser til da [emoji14]
 
Veldig fornøyd med det ja! Så håper nedgangen fortsetter nå i februar og :)

Huff, i dag er jeg dog demotivert og sulten. Jobber hardt med å begrense meg! Drar til mine foreldre i morgen, og vet at jeg må "spare" utskeielser til da [emoji14]

Har det akkurat sånn i dag jeg og :p
Det var pain å gå forbi sjokoladehylla i butikken, men trøster meg med at det blir litt snop i morgen kveld ;)
 
Hurra! En halvkilo ned i dag :D Det var over all forventning for min del, hadde jo forventet å gå opp jeg :p

Hvordan har det gått med dere andre?
 
Hurra! En halvkilo ned i dag :D Det var over all forventning for min del, hadde jo forventet å gå opp jeg [emoji14]

Hvordan har det gått med dere andre?
Så bra :D - 0,8 igjen her! Hurra!
 
På stede hvil... :( :(
 
På stede hvil... :( :(

Det er kjedelig når man stopper opp sånn, men jeg tror vi fortsatt kan vinne altså, det er så små marginer nå at halvkiloen fra utfordringen kan være avgjørende og der leverer vi jo alltid :D
 
Føler eg klare å hjelpa godt til på utfordringane, så får vekta berre komme når den kjem :p
 
Føler eg klare å hjelpa godt til på utfordringane, så får vekta berre komme når den kjem :p

Det er det som er litt rart med vekta noen ganger for selv om nåla ikke rører seg så skjer det en del med kroppen når man trener såpass godt som du gjør :) Kan godt hende du egentlig har tatt av litt, men at du tilsvarende har lagt til deg muskler.
Selv opplever jeg at vekta gjerne henger en uke bak innsatsen :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da stikker jeg til mine foreldre for helgen! Titter innom i morgen for å se. Men har kjempetrua på oss :D De fleste har vel levert også?!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp