Skravletråd for oss prøvere!

Er visst bare appen som funker nå! KLIKKER !! Liker ikke appen
Var problemer i sted, og jeg sa i fra og det er fikset nå. Kanskje det henger litt igjen? Jeg måtte åpne ny fane på nettleseren og logge inn på nytt og da var alt i orden igjen.
 
Tipset tar jeg i mot. Er litt redd og bruke apper vedr graviditeter pga folk ser. Vil holde det skjult.

Åja at de kan se det på mobilen din[emoji23] jeg trodde jeg hadde logget på et sted hvor alt ble delt på Facebook eller noe nå[emoji23][emoji23]
 
Har du prøvd med akupunktur ? Skal ta i morgon.
Nei, har ikke slikt her opp. Men kjenner når den er på tur og låst seg, spesielt viss jeg holder på noe, då er det noe som "stopper" den fra å bøye seg ut. Da vet jeg det kan bli vondt etterpå.
 
Har fått sopp,og Såklart googler man og finner ut at det er et tegn på graviditet og det tar man jo til seg å får forhåpninger selv om man har hatt sopp mange ganger før og bare er 2-3 DPO ! Helt normalt !
 
Har fått sopp,og Såklart googler man og finner ut at det er et tegn på graviditet og det tar man jo til seg å får forhåpninger selv om man har hatt sopp mange ganger før og bare er 2-3 DPO ! Helt normalt !
Jeg har ofte sopp, grusomt.
 
Aldri villet stappe en oppvaskost oppi dåså mer
For meg hjelper å drikke surt.
En påskehelg var jeg så desperat, alt var stengt og null canestenkur. Laget meg en sviende løsning med sitronvann og sprutet opp.[emoji85] hjalp til butikkene åpnet tirsdagen[emoji23]
Oppvaskost[emoji85] [emoji23] Det klør jo så grusomt...
 
For meg hjelper å drikke surt.
En påskehelg var jeg så desperat, alt var stengt og null canestenkur. Laget meg en sviende løsning med sitronvann og sprutet opp.[emoji85] hjalp til butikkene åpnet tirsdagen[emoji23]
Oppvaskost[emoji85] [emoji23] Det klør jo så grusomt...
Haha så kreativt!! Imponert:hilarious:
Ja oppvaskost var det eneste som fristet å stappe oppi. Eventuelt en tannbørste:hilarious:
Neida. Lå med canesten tablett inatt så den har heldigvis hjulpet. What a relief!!
 
Bare meg som reagerer på hvordan Vår Staude (det hun heter hun dama på God Morgen Norge vel?!) ser på intervjuobjektene sine?:hilarious: Klarer ikke overse det ass,hun ser på dem og måler dem opp og ned. Ser jo ut som tidenes bitch:hilarious::hilarious:
 
Bare meg som reagerer på hvordan Vår Staude (det hun heter hun dama på God Morgen Norge vel?!) ser på intervjuobjektene sine?:hilarious: Klarer ikke overse det ass,hun ser på dem og måler dem opp og ned. Ser jo ut som tidenes bitch:hilarious::hilarious:
Har faktisk aldri lagt merke til det [emoji14]
 
Back
Topp