Skravletråd for oktober

Nja var det da. Er egentlig så fornøyd med bhg til storebror nå og etter en litt trøblete start med vanskelig å få til sove rutiner osv så går det bra nå. Men trenger virkelig at gubben også er i jobb og her er det så og si ingen jobber. De få som er har flere 100 søkere
Hva med deg og jobb da? Etter at lillebror er blitt større selvsagt. Har du en du har perm fra? Får du nytt? Hvem av dere er "mest innbringende" og sånnsett viktigst å ha i jobb akkurat nå?

(her er det ikke tvil om at mannen tjener mest, så jeg søker ulønnet perm for å passe babyen til bhg plass mens han jobber. Samt at jeg har jo en jobb og vet jeg får den igjen, han måtte ta denne)
 
Crap! Skulle på venninne kveld nå til fredag, hadde ordnet barnevakt siden mannen skal på noe taekwondo greier. Men så skjer det fantastiske, svigermor sendte melding forrige uke å forutså at hun ble dårlig en uke i forveien å da forsvant barnevakten :(
Å nei så kjedelig:-/
 
Ja:). Her er det så dårlig med jobber nå pga oljen:-/. Har spurt han om han vurderer å omskolere seg men han er ikke helt motivert for skole. Men østlandet er ikke så gale å flytte til, og fly går det på under 1 time:). Samt tog (når de ikke streiker da:p)
Østlamdet er fint å flytte til
 
Det pissregnet her også:( klissvåte unger..
Mine hadde den fordelen at de hadde spøkelse, dvs fleecepledd, utenpå jakken. Og over hodet. (og refleksvest utenpå ja) så det var egentlig bare våte pledd....
 
Back
Topp