Skravletråd for Mai-jentene

Eladin

Forelsket i forumet
Alle terminforum med respekt for seg selv må ha en skravletråd, og vi har ikke en enda!
Her kan du skrive om stort og smått, i-lands problemer, hvilket pålegg man har på brødskiven i dag og livet generelt.

:argue

So, what is on your mind today girls?
 
Pakker koffert, i morgen drar jeg og 4 åringen, samt min mor, 1 uke til syden! Det blir godt :happy: Avslapping, kos og litt avlasting innimellom gjør nok susen. Mini er i full vigør og holder på å pakke med seg halve huset i kofferten sin ;)
 
Åhhh, nybakt brød hørtes supergodt ut nå. Sender du over ett par skiver?? ;)
 
Pakker koffert, i morgen drar jeg og 4 åringen, samt min mor, 1 uke til syden! Det blir godt :happy: Avslapping, kos og litt avlasting innimellom gjør nok susen. Mini er i full vigør og holder på å pakke med seg halve huset i kofferten sin ;)

God tur :)
 
Kjenner det blir 14 lange uker frem til ordinær UL, så nyskjerrig på å få hvite hvem som bor i magen, og hvilket kjønn det blir xsmile2 Allerede sjekket ut hvilken vogn og seng vi skal ha, og Newbie kolleksjonen til KappAhl er såå nydelig Smile *klør etter å kjøpe babyklær*
 
Fikk positiv digital test idag, så jeg har vært glad, spent og litt nervøs hele dagen. Fikk heldigvis roet det ned litt når jeg var ute og trente ikveld. Så nå sitter jeg foran TV med seigemenn og BV. ;)
 
Vi er på Kypros no vesla på 4 koser seg med bading, is, bading, is osv☀️
 
Jeg sitter i sofaen med beina høyt etter en travel dag :) Tenker jeg må ut å kjøpe en CBD i morgen for å teste etter 3+ på lørdag :)
 
Jeg var på høstens første trim i dag. Her har vi step på torsdager og aerobic med styrke på mandager. Så nå er jeg helt i ørska i senga :p
 
God morgen, og goood fredag!!

Jeg sto opp i dag morges, testet med CB monitoren, og så lyste det GRAVID mot meg!
Ååååh, jeg er så utrolig glad! Og litt urolig for at det skal gå galt, men prøver å legge de dumme tankene vekk.
Jeg ER gravid NÅ og skal glede meg over det. En veldig glad pappa også som gleder seg masse.

Nå er jeg på plass på jobb, og om noen timer er det helg :)

Ha en fin fredag, damer :)
 
God morgen, og goood fredag!!

Jeg sto opp i dag morges, testet med CB monitoren, og så lyste det GRAVID mot meg!
Ååååh, jeg er så utrolig glad! Og litt urolig for at det skal gå galt, men prøver å legge de dumme tankene vekk.
Jeg ER gravid NÅ og skal glede meg over det. En veldig glad pappa også som gleder seg masse.

Nå er jeg på plass på jobb, og om noen timer er det helg :)

Ha en fin fredag, damer :)
Gratulerer. Har litt de samme tankene selv, men igjen så har jeg en veldig god følelse på at dette skal gå bra. :)

Ha en fin fredag, og god helg til deg også! :)
 
God morgen, og goood fredag!!

Jeg sto opp i dag morges, testet med CB monitoren, og så lyste det GRAVID mot meg!
Ååååh, jeg er så utrolig glad! Og litt urolig for at det skal gå galt, men prøver å legge de dumme tankene vekk.
Jeg ER gravid NÅ og skal glede meg over det. En veldig glad pappa også som gleder seg masse.

Nå er jeg på plass på jobb, og om noen timer er det helg :)

Ha en fin fredag, damer :)

Håper å få tatt en digital selv i dag, mannen skal få kjøpt. :)
Man må bare prøve å legge vekk angsten, tror jeg. Er jo ingenting man kan gjøre annet enn å stresse seg opp. :)
 
Nei, det er bare å roe seg ned og la kroppen jobbe :) Mistet i uke 14 forrige svangerskap så det sitter litt i, men det betyr ikke at det skjer nå.

Takk, damer :D
 
Klarer ikke helt "stresse ned" siden dette er første gang, så jeg ringte legen nettopp, og skal dit for å ta hcg prøve senere idag. :)
Selv om jeg har fått positiv digital, og det er stigning på strimlene, så synest jeg kanskje de er litt svake. Vet jo at dette er veldig individuelt, men likevel. Hadde vært greit å få en klar beskjed på at ting er innenfor normalen. :)

Men jeg bør vel kanskje ta en ny hcg prøve til neste uke igjen sånn at jeg får se om det er stigning? Noen som har gjort dette før? Regner med legen informerer om det da. :)
 
Er redd for å miste jeg også. Hører jo så mange skrekkhistorier.. Gikk veldig bra med mitt forrige svangerskap, men det var jo for 5 år siden, og jeg har hørt at jo eldre man blir, jo større risk er det for å miste :/ Skikkelig kjipt å gå med sånne tanker, men man kan jo ikke gjøre annet enn å håpe at alt skal gå bra..
 
Ligger i sengen og venter på at jobbhelgen skal begynne :(
 
Back
Topp