Skravletråd februar!

Hmmm. Jeg må enten lage mange tråder nå, eller slutte å skravle, for poster og tråder stemmer ikke overens med krav for å vinne noe denne måneden. Greia er at jeg er for høyt oppe på lista for å få de premiene jeg kunne ha tenkt meg, men samtidig for på tråder :hilarious:
Tror kanskje jeg lar det hele seile sin egen sjø. Det er for lite skravling til at jeg kan stole på at jeg går langt nok ned på listen. Da hadde jeg måttet holde meg unna forumet, og det går jo ikke :hilarious:

En får jammen meg mye rart i hodet når en er trøtt ^^
Jeg lar det segle sin egen sjø. Jeg klaret ikke komme så langt ned på lista tror jeg.
 
Hmmm. Jeg må enten lage mange tråder nå, eller slutte å skravle, for poster og tråder stemmer ikke overens med krav for å vinne noe denne måneden. Greia er at jeg er for høyt oppe på lista for å få de premiene jeg kunne ha tenkt meg, men samtidig for på tråder :hilarious:
Tror kanskje jeg lar det hele seile sin egen sjø. Det er for lite skravling til at jeg kan stole på at jeg går langt nok ned på listen. Da hadde jeg måttet holde meg unna forumet, og det går jo ikke :hilarious:

En får jammen meg mye rart i hodet når en er trøtt ^^

Jeg har samme «dilemma» :p men får bare blir bedre vinnersjanse på de som har innfridd begge kravene :p
 
Hmmm. Jeg må enten lage mange tråder nå, eller slutte å skravle, for poster og tråder stemmer ikke overens med krav for å vinne noe denne måneden. Greia er at jeg er for høyt oppe på lista for å få de premiene jeg kunne ha tenkt meg, men samtidig for på tråder :hilarious:
Tror kanskje jeg lar det hele seile sin egen sjø. Det er for lite skravling til at jeg kan stole på at jeg går langt nok ned på listen. Da hadde jeg måttet holde meg unna forumet, og det går jo ikke :hilarious:

En får jammen meg mye rart i hodet når en er trøtt ^^
Jeg gidder ikke. Jeg orker ikke. Jo mer konkurranse det er her inne om ting og tang, jo flere like tråder fra folk... Jo mer mister jeg gnisten også gitt.
 
God ettermiddag.

Sykt barn er ikke helt det jeg hadde planlagt nå, men gode kollegaer fikk gjennomført det lille jeg hadde igjen på årsoppgjøret så derved så får jeg likevel fri i morgen. For det er unektelig sånn at en dag til å rydde hus og bake kake ikke helt er det samme som en dag til å passe en syk toåring....
Så bra de fikset det
 
Ikke helt skravlelysr så stille fra meg
Jobben min må kutte å jeg er den nest siste som kom inn så da ble jeg en av to :(
 
Så bra de fikset det
Ja .det var ikke så mye igjen, men alle har det jo travelt på denne tiden hos oss. Likevel, alle trår til og hjelper og vips så går det i havn. Det er godt å vite at jeg har sånne kollegaer. I alle fall fire stykker var involvert. Herlig
 
Ca 60 pizzaboller underveis .
Halvparten i oven og andre halvparten venter på tur.
 
Flink du er da :)
Bestilling av bursdagmiddag fra den kommende 7 åring. Putter alle i fryseren i kveld (Vel, natt) og tiner så mange som vi spiser på torsdag og resten blir til matpakker etc

Nå skal jeg vaske opp litt og så skal jeg legge meg. Hvor mye jeg får gjort på kjøkkenet avhenger av når yngstemor våkner. Hun våknet mens jeg bakte men da gikk mannen ned .Men neste gang legger jeg meg
 
Det ble ikke så mye oppvask. Jeg er i seng
 
For dem som husker kakebildet med feilsitert navn.

Det nye kom i går. I dag lager jeg kake :)
 
Last edited:
Back
Topp