Skravletråd bringebær

Avocado! Supert at du fiksa utfordringen! [emoji122][emoji122][emoji322][emoji4]
 
Jeg kjenner at jeg ikke har like mye overskudd til utfordringen for tiden. Har ei syk lita frøken hjemme som krever sitt. Så challengen blir nedprioritert, men prøver å holde fokus på trening, vann og snop så godt det lar seg gjøre. Håper på for en gangs skyld positivt resultat på fredag, men blir ikke det store poeng-bidraget denne uken herfra. Kommer sterkere tilbake!
 
Jeg kjenner at jeg ikke har like mye overskudd til utfordringen for tiden. Har ei syk lita frøken hjemme som krever sitt. Så challengen blir nedprioritert, men prøver å holde fokus på trening, vann og snop så godt det lar seg gjøre. Håper på for en gangs skyld positivt resultat på fredag, men blir ikke det store poeng-bidraget denne uken herfra. Kommer sterkere tilbake!

God bedring til frøkna ❤️
 
Jeg kjenner at jeg ikke har like mye overskudd til utfordringen for tiden. Har ei syk lita frøken hjemme som krever sitt. Så challengen blir nedprioritert, men prøver å holde fokus på trening, vann og snop så godt det lar seg gjøre. Håper på for en gangs skyld positivt resultat på fredag, men blir ikke det store poeng-bidraget denne uken herfra. Kommer sterkere tilbake!
Gjør det du kan for din egen skyld! Veit jo at du er flink! [emoji4][emoji173] God bedring til S![emoji173]
 
Ting går ikke så smidig her om dagen heller, junior er på vei gjennom et sprang og har tenner på vei ut, og humøret skifter oftere enn været på Island.. nettene er preget av oppvåkning hver time, så blir sliten og har lite overskudd. Hjalp ikke på humøret at det kom masse snø [emoji33]
 
Gjør det du kan for din egen skyld! Veit jo at du er flink! [emoji4][emoji173] God bedring til S![emoji173]
Takk[emoji173] Prøver så godt jeg kan[emoji4]

Ting går ikke så smidig her om dagen heller, junior er på vei gjennom et sprang og har tenner på vei ut, og humøret skifter oftere enn været på Island.. nettene er preget av oppvåkning hver time, så blir sliten og har lite overskudd. Hjalp ikke på humøret at det kom masse snø [emoji33]
Dette spranget er noe herk, samme er tennene. Lenge igjen føles det som også... Vi får bare holde ut, og gjøre så godt vi kan. Vi er jo godt i gang, og tror det hjelper på enn om vi hadde nettopp startet[emoji4]
 
Hvordan går det med dere fine damer? :)
Siste innspurt på utfordringen i dag og ikke minst bare et døgn til veiing :nailbiting:

Jeg har challenge under kontroll og skal klare alle 15 denne gangen også, kun diagonalløft igjen, og den gjør jeg i kveld :happy: Tenker meg (enda) en mager middag etter jobb etterfulgt av en lang skogstur. både håper og tro vekta vil samarbeide i morgen, men blir nok ikke noen gulltall. Jeg er fornøyd med noen hundre gram altså ;)

Håper vi klarer å beholde alle denne uka :smiley-angelic001
 
Hvordan går det med dere fine damer? :)
Siste innspurt på utfordringen i dag og ikke minst bare et døgn til veiing :nailbiting:

Jeg har challenge under kontroll og skal klare alle 15 denne gangen også, kun diagonalløft igjen, og den gjør jeg i kveld :happy: Tenker meg (enda) en mager middag etter jobb etterfulgt av en lang skogstur. både håper og tro vekta vil samarbeide i morgen, men blir nok ikke noen gulltall. Jeg er fornøyd med noen hundre gram altså ;)

Håper vi klarer å beholde alle denne uka :smiley-angelic001

Så flink du er[emoji1376][emoji1360] Jeg får ikke tatt alle 15 jeg nei men har vært ganske aktiv den her uka[emoji1] Snika på vekta i morges og d var lovende så håper d blir bra i morgen. Så synd vi ble ennå en mindre. Jeg var jo medskyldig i den siden jeg hadde en liten vektoppgang etter påske.

Spennende. Lykke til i morgen tidlig til alle[emoji1]
 
Hvordan går det med dere fine damer? :)
Siste innspurt på utfordringen i dag og ikke minst bare et døgn til veiing :nailbiting:

Jeg har challenge under kontroll og skal klare alle 15 denne gangen også, kun diagonalløft igjen, og den gjør jeg i kveld :happy: Tenker meg (enda) en mager middag etter jobb etterfulgt av en lang skogstur. både håper og tro vekta vil samarbeide i morgen, men blir nok ikke noen gulltall. Jeg er fornøyd med noen hundre gram altså ;)

Håper vi klarer å beholde alle denne uka :smiley-angelic001

Så flink du er ! [emoji4] Bra du står på! Håper du får god uttelling i morgen [emoji3][emoji123]
Jeg snek på vekta i dag, 200 g opp. Så håper jeg egentlig holder meg på 0 i morgen ! Men har vært en dårlig uke for meg. Sliten i kroppen, og hodet egentlig. Har kommet meg litt ut stort sett hver dag i alle fall!
Men vet at vekta svinger litt uansett. Blir spennende å se i morgen! [emoji4]
 
Hvordan går det med dere fine damer? :)
Siste innspurt på utfordringen i dag og ikke minst bare et døgn til veiing :nailbiting:

Jeg har challenge under kontroll og skal klare alle 15 denne gangen også, kun diagonalløft igjen, og den gjør jeg i kveld :happy: Tenker meg (enda) en mager middag etter jobb etterfulgt av en lang skogstur. både håper og tro vekta vil samarbeide i morgen, men blir nok ikke noen gulltall. Jeg er fornøyd med noen hundre gram altså ;)

Håper vi klarer å beholde alle denne uka :smiley-angelic001
Er så spent på veiinga i morgen! Vi har ingen å miste, så håper jeg klarer å bidra denne runden.
Når det gjelder challengen, så mister jeg litt motivasjon i og med at jeg ikke har skritteller. Tror jeg hadde lagt ned mer i å klare flest mulig om jeg hadde hatt mulighet til å klare alle. Men men, holder fokus på trening og kosthold, er vel det viktigste også[emoji4]
 
Blæ, jeg ble stående på stedet hvil :shifty:
Veldig frustrerende når jeg har hatt en superaktiv uke, holdt meg helt borte fra snop og usunn mat og det likevel ikke skjer noe som helst :banghead:
Har en misstanke om at tallene forrige uke var litt vel gode og at jeg da var dehydrert og at jeg får igjen for det nå....

Hvordan har det gått med dere?
 
Blæ, jeg ble stående på stedet hvil :shifty:
Veldig frustrerende når jeg har hatt en superaktiv uke, holdt meg helt borte fra snop og usunn mat og det likevel ikke skjer noe som helst :banghead:
Har en misstanke om at tallene forrige uke var litt vel gode og at jeg da var dehydrert og at jeg får igjen for det nå....

Hvordan har det gått med dere?
Står i 0. Jøss.. litt glad det ikke er opp, men.. Skulle ønske det var 100 ned i alle fall [emoji85][emoji23]
 
Blæ, jeg ble stående på stedet hvil :shifty:
Veldig frustrerende når jeg har hatt en superaktiv uke, holdt meg helt borte fra snop og usunn mat og det likevel ikke skjer noe som helst :banghead:
Har en misstanke om at tallene forrige uke var litt vel gode og at jeg da var dehydrert og at jeg får igjen for det nå....

Hvordan har det gått med dere?

Står i 0. Jøss.. litt glad det ikke er opp, men.. Skulle ønske det var 100 ned i alle fall [emoji85][emoji23]
Her gikk jeg for en gangs skyld ned, 300 g, men er jo fremdeles over startvekt... Må bare være tålmodig, og håpe at ingen av oss ryker i dag.
 
Blæ, jeg ble stående på stedet hvil :shifty:
Veldig frustrerende når jeg har hatt en superaktiv uke, holdt meg helt borte fra snop og usunn mat og det likevel ikke skjer noe som helst :banghead:
Har en misstanke om at tallene forrige uke var litt vel gode og at jeg da var dehydrert og at jeg får igjen for det nå....

Hvordan har det gått med dere?

0,7 ned men litt skuffa. Var 1 kg når jeg veide meg i går.. Til min store overraskelse meldte Tanta sin ankomst i dag[emoji33] Bare 4 mnd etter fødsel og fortsatt fullamming.. Med de to eldste kom den ikke før 6-7 mnd. Kanskje d blir knall resultat neste uke da.
Det må jo løsne litt for oss snart [emoji1377][emoji4]
Håper vi ikke ryker!
 
Står i 0. Jøss.. litt glad det ikke er opp, men.. Skulle ønske det var 100 ned i alle fall [emoji85][emoji23]
Her gikk jeg for en gangs skyld ned, 300 g, men er jo fremdeles over startvekt... Må bare være tålmodig, og håpe at ingen av oss ryker i dag.
0,7 ned men litt skuffa. Var 1 kg når jeg veide meg i går.. Til min store overraskelse meldte Tanta sin ankomst i dag[emoji33] Bare 4 mnd etter fødsel og fortsatt fullamming.. Med de to eldste kom den ikke før 6-7 mnd. Kanskje d blir knall resultat neste uke da.
Det må jo løsne litt for oss snart [emoji1377][emoji4]
Håper vi ikke ryker!

Flinke dere er Mikaela og Desemberjente2016 :)
Håper deres innsats er no til å redde Thers og meg, for med begge på null ryker vi begge om det skulle bli Bringebær på bunnen....:nailbiting:

Takk for at dere leverer så tidlig, gjør jobben min mye lettere også :)
 
Flinke dere er Mikaela og Desemberjente2016 :)
Håper deres innsats er no til å redde Thers og meg, for med begge på null ryker vi begge om det skulle bli Bringebær på bunnen....:nailbiting:

Takk for at dere leverer så tidlig, gjør jobben min mye lettere også :)
Hvis dere to ryker, så er det så urettferdig som det kan bli! Dere har jo gjort all jobben før. Nei, bringebær må bestå som det gjør.
 
Back
Topp