Skravletråd blått lag

Det gjør jo ikke noe for meg at jeg ikke får noe særlig poeng på vann, jeg er ikke så god på utfordringer likevel. Kanskje ta i et tak denne uka, vi får se. Bør vel det, for laget sin del...
 
Skulle liksom gjøre "comeback" på treningssenteret idag, men vondt i hode og sår hals setter en stopper for det... jaja, uka er enda ung :p

Ser ut som jeg kan få noen "gratispoeng" på challengen i det minste. Drikker ikke kaffe/te, så skal gå rimelig greit å unngå koffein ;)
 
Koffeinfri dag tar jeg hver dag. 10000 skitt skal jeg klare, med innsats 15 000 også. Den med knebøy handler om å huske det klokken seks om morgenen trøtt som ei strømpe når jeg går på do dør familien mer eller mindre invaderer badet. Kommer jeg igang er den null problem, jeg var vel oppe i 50-60 pr gang på det meste en gang for noen år siden, første slankekrigen jeg var med på. "knebøy hver gang du er på do, fem flere enn dagen før" i ukesvis
 
Ikke helt 10 000 i går, og bare 5900 så langt i dag. Koffeinfri kommer av seg selv, og i dag tar jeg knebøy.
Middag fra bunnen med 1/3 Grønnsaker, minst, i går. Men det var i hovedsak mannen som tok seg av å lage den da desverre.

Litt poeng skal jeg nå likevel skaffe denne gangen.
 
Jeg så femtallet på vekta i dag. Vel og merke fulgt av 9,9 men likefullt. Femtallet.

Erfaring tilsier at da spretter jeg opp en kilo ca i morgen.... Men jeg skal holde på denne følelsen og jobbe for det.

Målet mitt er ca 57, det er 5-6 kilo mer enn før jeg ble gravid første gang, og andre gang. Men det er en passe vekt for min størrelse. Jeg var nok litt for tynn før og jobber ikke tilbake dit. Men liker ikke det som ligger rundt magen nå, med tanke på min arvelige diabetesrisiko
 
Hvordan går det?
 
Hvordan går det?

Vært syk siden søndag. Ikke så ille at jeg har vært hjemme fra jobb, men ettermiddagene har blitt tilbragt på sofaen. Har fått litt poeng da, i og med at jeg ikke drikker kaffe ;) knipeøvelser har jeg også fått gjort. Men vekta... den regner jeg med har gått opp, er liksom annahver uke opp og ned med meg. Så i praksis står der stille :p enn der?
 
Fikk jammen meg litt poeng på challengen, selvom jeg ikke egentlig har engasjert meg så veldig :p hjemmelaget grønnsakssuppe til middag ga en grei poengsum :p
 
Må huske å summere den greia, ikke mye jeg har fått, men litt er det da. Bittelitt i alle fall.

Men dum dag i dag, lite bevegelse og feil mat. Litt LITE mat da vel og merke så vi får se hviken vei det slår. Det prositive for meg er at jeg altså falt sist fredag ned på et pent tall, og IKKE spratt den samme halvkiloen og mer så det opp neste dag, det heder jeg har en og annen lav måling men så går det rett opp igjen, jeg har vel og merke 0,2 mer nå i dag enn fredag, men har altså lagt på det området hele uka og det er prositivt. Endelig veier jeg reelt ca 60 og ikke ca 61, så da er det bare å jobbe videre mot å kunne si 59, og etterhvert 58 og målet som er 57
 
Man kan vel trygt si at jeg har virkelig sprukket denne uka. Aldri skjedd før. Null motivasjon. Uff. :( Hvis jeg ikke ryker så lover jeg å ta meg sammen neste uke!
 
Jeg har egentlig ikke sprukket, bare ikke levert helt som tenkt på challenge og definitivt ikke spist rett i dag, og fortsatt ikke trent hvilket ville gjort underverker på den der challengen altså. Jeg går tur, men jeg trener ikke. Burde vel prøve det. Om så bare bitte litt.
 
Ble 0,4 kg ned! Mer enn forventet. Da blir målet neste uke å ikke gå noe opp igjen :p
 
0.1 ned her.
Men det bekrefter stabil nedgang for meg så da er jeg fornøyd.
 
Var det meg som endte som lagleder forresten eller noen andre?
 
Det går fortsatt ikke så bra med meg psykisk. Angsten er litt dempet, men vet fortsatt ikke om jeg får noen penger inn i fremtiden, eller om jeg må på sosialen om et par uker. Bruker all tid på å sove og tenke på hvordan jeg skal løse dette. Går dager hvor jeg bare spiser en gang, så spiser det jeg får i meg. Sover opp mot 12 timer i døgnet. Beklager at jeg ikke greier å levere bedre.
 
Ikke fokuser på krigen når du ikke har overskudd til det. Fokuser på det som er viktig for deg. Spis det du klarer, gjør det du klarer og forsøk å få avklart hva som skjer

Dessuten leverer du poeng på linje med meg, og jeg har ingen unnskyldning så du skal slett ikke ha dårlig samvittighet
 
Last edited:
Jeg er ikke den perfekte lagleder, for i tiden da jeg burde kontakte de som evt ikke har oppfadatert legger jeg min yngste og har dårlig nettforbindelse. Men om hun nå sover fint skal jeg få summert
 
Men alle hadde levert :)
 
Så bra at alle har levert! :D
 
Så bra at alle har levert! :D
Ja. Vi må bare gjøre en bedre innsats neste uke. De vinner jo utfordringer dels fordi de får velge dem. Men vi kan ta i et tak? (jeg vet de leser her så ikke bli sur for den antydninger da)

Vi er ikke så mange igjen så hver av oss påvirker summen ganske mye
 
Back
Topp