Skravletråd blått lag

Ja, sånn enkle øvelser som jeg pleide ta på badet mens jeg pusset tennene hadde vi i kriger jeg var med i før. Da fikk jeg gjort dem. Men det ble sutring for slikt for noen runder siden og sa kom plukk og miks. Ikke alle har skritteller, noen hadde dårlige knær og what not.
 
Men sa er det klart. 19,5 time så må vi ha levert
 
Okei, da må vi ha en plan! De vanlige trening, mosjon og snop hvertfall??
 
Tenker vi "plukk og miks" eller en annen variant?
 
Vet ikke

Jeg liker begge deler. De "klassiske" var enklere å gjøre på en måte. Jeg "måtte" bare. Men så var de helt greie også, det var klassiske øvelser

Ikke aner jeg hva en fitnessblender eller hva det heter er, YouTube javisst men det blir for høy terskel.

Knebøy når du er på do. Fem armhevinger en dag og seks den neste etc, situps, det er enkelt å få til.

Jeg ønsker meg at fem om dagen blir 5 poeng pr, max 25 heller enn 0 eller 25 fordi litt er bedre enn ikke noe.

Og mest av alt ønsker jeg hva nå enn folket her faktisk motiveres av!

(også innser jeg at om vi ikke begynner å trene et par timer for dagen så et den grønn sin igjen neste uke uansett)
 
Ja, grønn er nok hakket ivrigere enn oss på utfordringa :p

Fitnessblender eller hva enn det nå er, blir for mye styr for meg også. Ønsker det helt enkelt.

Men kan vi ikke ta noen klassiske øvelser som vi øker antall på hver dag. En ekstra per dag, starte på 5. Armhevinger, sit-ups, utfall (5 per bein). Hvor mange poeng?

10.000 skritt per dag.

Et visst antall knebøy når man er på do.

5 poeng per frukt/grønnsak. Max 25 p.

Trening/mosjon.
 
Om vi har sukkerfritt hver dag men bare krav om fire sukkerfrie for bonus kanskje? Eller droppe sukker på søndag? For min del kunne vi droppa hele greia, jeg er tilhenger av "alt med måte" og ikke "kaste ungen ut med badevannet" jeg da og mener at alt ikke er tapt om man smaker på en pepperkake eller tar littegrann syltetøy på en skive.

Også liker jeg det lillerypa lister opp for det er slikt som jeg kan pushe meg til å faktisk gjøre. Type 5 eller 10 poeng pr øvelse, bonus om alle hver dag?
 
Ja, og hvem poster? Innen åtte
 
Jeg kan poste :) da tar vi noen øvelser og 10 000 skritt til 10 poeng per øvelse + bonus. Frukt/grønt 5 poeng per stk, trening/mosjon som vanlig.

Vi dropper sukkerfritt denne uka, greit med litt variasjon ;)

Ser det greit ut?
 
Synes det ser helt fint ut :)

Og om ingen andre har mening, så bestemmer vi ;-)
 
Hvordan funker denne for dere? Går det fremover?

Poengene rusler og går, ikke de helt store ettersom jeg ikke trener (utover øvelsene) men litt.

Men vekta har i alle fall løsnet. Det går rett vei. Litt opp og litt ned går det når man veier nesten hver morgen. Men rett trend.
78c223f63de3f7e5eeb067f12715c13a.jpg
 
Fin start på dagen i alle fall.

Gått en god time, med jentungen på drøyt året/ca 10 kg i meitai på magen så litt ekstra tungt

b16dc9e249c423e3973a518b345ebb70.jpg
 
Skrittene stemmer ikke for alle dager da altså, det er jo bare de telefonen teller og se fleste dager går jeg lang trilletur med mobilen i vogna hvor den ikke teller skritt og tror jeg har vært på sykkeltur (fordi den mener jeg beveger meg jo. Men altså uten skritt. Så den tror jeg sykler sakte....) har skritteller på hånden i tillegg. Den viser bare 8300 i dag men kWh stoler mer på den enn denne så det er den jeg går etter ang 10 000 pr dag eller ei
 
Joda, det går vel greit her. Har hatt en sinnsyk gangsperre etter jeg trente på søndag, så klarte ikke å ta øvelser man/tirsdag :p

Ang vekta så går det vel ikke så bra, igår hadde jeg gått opp ca 1 kg :O så vi får vel se hvordan det går imorgen!
 
Spent på vekta i morgen, i dag var jeg nemlig i sjuårsdag

Ikke helt klart å levere på utfordringen som planlagt heller denne uken desverre.
 
Som ventet. Litt opp.

Egentlig fornøyd med utviklinga, men akkurat nå opp litt fra sist fredag
 
0,3 kg opp. Helt OK med tanke på at det var over 1 kg opp tidligere i uka :p
 
Resultat for laget levert. Tre leverte tall, alle opp. Ikke bra...
 
Back
Topp