Skravletråd BLÅTT LAG

Hold ut her er jeg! <3<3 du er mitt forbilde!!
Det er denne dumme situasjonen som gjør at vi tyr/flykter til mat og man har det bedre der og da, men etterpå er den dårlige nyheten fortsatt der men man er i tillegg deppa og irritert på seg selv.. :(
Men går du på en smell så vit at imorgen er en ny dag og en ny motivasjon kommer. Stor klem.
Tusen takk:)
Jeg tok en cider og danset hele kvelden. Det hjalp litt på:) ( stakkars naboer... :) )
Nå skal jeg ut på fjelltur. Ingen som kunne være med, men med musikk på ørene så blir det bra:) Veldig glad for at jeg har blitt bitt av turbasillen:) Stor klem tilbake:)
 
Og når man føler livet er ganske kjipt og trist, så dukker det plutselig opp en god nyhet:) Her svinger det fort:)
Det ble ikke så mye trim som jeg hadde håpet på, men det ble noe. I morgen har jeg plutselig fått ganske mange planer, men skal se om jeg får tid til litt trim likevel:)
Heier på dere!!:)
 
Hvordan går det med dere? Jeg har fri i to dager og har planer om å få bonus på trening/mosjon denne uken [emoji4] og såklart på challenge og snop [emoji6]
 
Det går fint her, trent igår og idag :) er ikke så inni den utfordringa men målet denne uka er å få flere poeng enn jeg har klart tidligere :-D men du har jo en skikkelig plan da, så flink du er :-D
 
Så flink!
Nja, jeg har hittil ikke fått bonuspoeng på trening, har rett og slett vært for slapp der. Sliter med å finne tid og ork [emoji849] håper på litt vektnedgang denne uken etter 0! forrige uke! Men det går utrolig bra å kutte snop! Det hadde jeg ikke trodd for fire uker siden. Og challenge synes jeg rett og slett er morsomt! Var vanskelig uken som gikk da! Hadde vært morsomt å være med å lage utfordringen [emoji2]
 
God morgen, jenter:)

I dag er det meldt regn her, men jeg har faktisk oppdaget at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær! Det er veldig deilig å gå i regn & vind så lenge man ikke fryser:)

Jeg skal ut på fjelltur i dag og, men har ikke bestemt meg for hvilket

Ønsker dere alle lykke til:)
 
God tirsdag!
Vi satser på god nedgang denne uka kaffedama! Vi må jo ta de rød :-D
Kos deg på fjellet her er jeg :)

Jeg har trent idag også! Og idag veide jeg det samme som på fredag så hvis jeg er flink de neste dagene håper jeg på et godt resultat på fredag. :)
 
God tirsdag!
Vi satser på god nedgang denne uka kaffedama! Vi må jo ta de rød :-D
Kos deg på fjellet her er jeg :)

Jeg har trent idag også! Og idag veide jeg det samme som på fredag så hvis jeg er flink de neste dagene håper jeg på et godt resultat på fredag. :)
Tusen takk:) Det ble en fin tur:)
 
I dag kom trenings sammendraget fra tlf min:) Jeg er veldig fornøyd:) Jeg har knust alle målene mine:) Hadde egentlig tenkt å ha en hviledag i dag, men nå ble jeg skikkelig motivert til å trene litt til:)
 
Nå har jeg fått begynt å fylle inn ukens aktiviteter! Mangler litt på challenge, klarer nok ikke alle! Og har hatt sykt barn to dager så trening/mosjon kunne vært bedre... blir omtrent som tidligere uker her! Spent på vekta i morgen [emoji4] hvordan går det med dere?
 
Det ble ihvertfall ny rekord poengmessig fra min side. Har ikke fått så mye før :-D må si meg fornøyd med det også skal jeg jo selvfølgelig knuse rekorden min neste uke! :-D
 
Så bra, Mrs.H!
Er det noen tanker her om push ups! Det er helt umulig for meg å få til. Gjelder det med knær i gulvet [emoji849]? Det går nemlig såvidt [emoji16]
 
Da signerer jeg inn fra kveldsturen:) jogger og går om en annen:) har elendig kondis, men det blir bedre og bedre:)
Traff noen jeg ikke har sett siden slutten av august og de fikk sjokk:) jeg er kjempe stolt:)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp