Skravletråd April

Lykke til! Har fått rydda endel selv og vaska overetasjen :D

Så bra!
Jeg har fått satt på en oppvaskmaskin, vasket plastikk og lagt bort litt klesvask. Mye mer som lå gjøres, men jeg ble sulten ^^
 
Tror kanskje den eldste jenta mi har potensiale til å like kjoler likevel. Når jeg har tatt på meg min hjemmesydde kjole nå for tredje dag på rad kommer hun løpende etter å vil ha på sin snurrekjole også :p
Har du postet bilde enda?
 
Det er ingen sol. Og snør på fjellet. Og er kaldt. Mao, man kan gå, men for kaldt å sitte. Å sitte ned og spise skive og drikke kakao og få sjokolade og seigmenn er en stor del av turen for ungene, og særlig hun som sitter i pulk

Så vi blir hjemme i stedet. Greia når man kjører en time hver vei er at man liksom må få matpause på fjellet.
Så vi blir hjemme
Skjønner
Sol og 17 minus her
 
Prøvde meg på en "rett i koppen suppe" med karry, den var ikke god! Jeg orker ikke mat, men jeg er sulten. Vurderer å lage meg noe med sjokolade, noe som ikke er bra siden jeg skulle gå uten godis I dag.
 
Tror kanskje den eldste jenta mi har potensiale til å like kjoler likevel. Når jeg har tatt på meg min hjemmesydde kjole nå for tredje dag på rad kommer hun løpende etter å vil ha på sin snurrekjole også :p
Herlig da
 
Oksesteik i leigryte i ovnen. Den holder 7 grader i midten pr nå så den skal stå der en stund...
 
Back
Topp