Skravletråd April

Hahahaha ! Verste er egentlig når jeg skulle på fest [emoji23] Men det gikk overraskende godt det også faktisk [emoji38] Så da er mine verste røykesoner unnagjort liksom [emoji4]
Så utrolig bra! Da er det meste gjort da man har klart det[emoji4]
 
Jeg prøver å bestille bursdagsgave til mitt tantebarn, men jeg aner ikke hva jeg skal få tak i. Kjenner jo ikke ungen :(
Hun er 7 år, og det virker som om hun har alt. Det er kjipt å skulle kjøpe noe til en unge jeg sannsynligvis ikke kommer til å ha et forhold til, men jeg er redd for at det er dette som er det eneste som gjør at det er en liten kontakt mellom min mann og hans bror.

Så trist når det er sånn[emoji20]
Håper du finner en fin gave til jenta[emoji173]️
 
God morgen.

Sovet urolig, våknet tidlig. Lest en time på sengs nå. Går i dusjen, så frokost før kurs fra 8,30

Skal bli godt å komme hjem til familien min o kveld

Alltid godt å komme hjem igjen[emoji1]
 
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]

Haha[emoji23][emoji23][emoji23] hurra for kjærligheten!!
 
God morgen alle sammen [emoji134]
Vil ønske alle sammen en strålende dag [emoji5]
I dag skal jeg på nok en ultralyd (27+4) også en tur til Sverige for å handle litt [emoji4]

Håper du også har hatt en flott dag![emoji1]
 
Back
Topp