Skravletråd April

God morgen, og god april.
Var det ikke da man måtte komme godt i gang med skravlingen?
Jo. Så bare å henge i.

Jeg skal bare.... Få tre unger og oss selv klare for fjelltur så fort som mulig. Gjennomføre den turen, spise middag hos mamma og pappa og hjem og legge ungene og så.....
 
Jo. Så bare å henge i.

Jeg skal bare.... Få tre unger og oss selv klare for fjelltur så fort som mulig. Gjennomføre den turen, spise middag hos mamma og pappa og hjem og legge ungene og så.....
Håper dere får en fin dag
 
Har sovet alt for lite i natt. Eller, jeg la meg alt for sent :p
 
Jo. Så bare å henge i.

Jeg skal bare.... Få tre unger og oss selv klare for fjelltur så fort som mulig. Gjennomføre den turen, spise middag hos mamma og pappa og hjem og legge ungene og så.....
Jeg skal bare
- Spise frokost
- Rydde 3. etasje
- Rydde stuen jeg ikke fikk tid til i går kveld + støvsuge
- Sette lammet i ovnen
- Kutte opp grønnsaker
- Lage dessert??

Og selvfølgelig, ta meg av 3 barn
 
Jeg skulle ha ryddet kjøkkenet eller trent, men jeg spiller wow istedet..... Ikke bra! Ungene er hos besteforeldrene sine en liten stund, og det er jo godt å kunne slappe av litt :)
 
Jeg skulle ha ryddet kjøkkenet eller trent, men jeg spiller wow istedet..... Ikke bra! Ungene er hos besteforeldrene sine en liten stund, og det er jo godt å kunne slappe av litt :)
Haha fikk rydda huset før jeg satt meg ned på heartstone. Wow spiller jeg når barna har lagt seg på kvelden og gubbens spiller scroll
 
Håper dere får en fin dag
Det er ingen sol. Og snør på fjellet. Og er kaldt. Mao, man kan gå, men for kaldt å sitte. Å sitte ned og spise skive og drikke kakao og få sjokolade og seigmenn er en stor del av turen for ungene, og særlig hun som sitter i pulk

Så vi blir hjemme i stedet. Greia når man kjører en time hver vei er at man liksom må få matpause på fjellet.
Så vi blir hjemme
 
Jeg skal bare
- Spise frokost
- Rydde 3. etasje
- Rydde stuen jeg ikke fikk tid til i går kveld + støvsuge
- Sette lammet i ovnen
- Kutte opp grønnsaker
- Lage dessert??

Og selvfølgelig, ta meg av 3 barn
Har spist frokost og avlyst fjelltur
 
Back
Topp