Skravletråd april

Lader opp til kakebaking.....

Mon tror om jeg kan bruke glasur på en brownies kake?
Skal ha rispapir bilde oppå, så da må jeg ha glasur. Tenkte egentlig å lage sjokoladekake, men ungene er jo mer glad i brownies......
Hva ble det til med kaka? Spørsmålet du kom med var langt mer avansert enn min kakebaking er om dagen dessverre..
 
Skal beise vi også....men makan til ustabilt vær?![emoji31]
blåser haggler blåser haggler vindstille så haggler igjen,, deilig med vår;P
 
God kveld :) lille J sover :) jeg har begynt på episode 4 av 13 reasons why :)
 
Jeg å. Klør i fingrene ettr å få ut alt som spirer i stua. Ser ut som ett gartneri her.
Regner med du har fått sådd endel også?
Mye mindre enn planlagt. Men fullt iallefall vinduskarmer lillemor ikke når ja. Inkl på badet...
 
Er virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.

Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.

Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....
 
Er virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.

Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.

Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....

Fantastisk ! :)
 
Er virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.

Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.

Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....
Haha, jeg ser det for meg. Og måtte trekke godt på smilebåndet nå :D
 
God morgen folkens [emoji5] Oppe å ikke gråter. Ble tidlig kvelden i går, for mannen var i så dårlig humør i går kveld. Noen ganger tror jeg han har litt pms også.
 
Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld :p Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)
 
Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld [emoji14] Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)
Det er vel null stress:D
 
Back
Topp