*SKRAVLETRÅD*

Himmel... du vet å ta vare på deg selv... (minner litt om meg når jeg leser til eksamener - MEN du har 2 unger i tillegg til deg selv å ta vare på!!!!).
Du er ikke teit, du vil bare alle andre godt og glemmer å tenke på deg selv. Sånt skjer, men nå har kroppen sagt sitt og du må bare ta deg sammen!
Navnefest... hvorfor ikke bare ta det med neste samling? V.E går ingen vei... du er jo ikke pålagt å ha navnefest innen en viss tid...
Familien burde skjønne dette - og hvis ikke så kan de dra dit peppern gror :p
Gi deg selv tid til å komme til hektene igjen. Hvis ikke så etser du hull på spiserøret ditt - og da dør du! (Kan være jeg setter det litt på spissen her, men det er fakta!). Hvis du ikke finner en balanse snart så må jeg ta turen til deg og sparke deg i ræva (og gi deg en hjelpende hånd).

Kos deg med grønnsakssaft...hørtes "deilig" ut :p



♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Haha! Jeg leeer :D Du er herlig! Virkelig herlig. <3

Ang navnedag har vi betalt hele greia så føler at jeg ikke kan avlyse.
Svigermor skal ordne med dekorasjoner - jeg skal være med på shopping (hvis jeg orker) og hun skal betale - veldig snillt! :)
Eneste jeg antakeligvis må være med på er sverigetur for å handle mat - dvs betale.
Fosterfaren min skal lage bufét så vi slipper å tenke på maten annet enn å åpne lommeboka. :)
Eneste som plager meg er noe drama med moren min. Hun er jo spesiell for å si det mildt - og hovedgrunn til at jeg har fosterforeldre dog vi har en overflatisk kontakt per i dag og hun kommer i navnedagen men plutselig skal a ha med seg den nye typen som vi aldri har møtt før.
Hun har hatt typ 349 mannfolk de siste 5 årene og dette er garantert ikke den siste.. Så vi blir nødt til å fortelle henne at vi ikke ønsker å ha han med den dagen og da vet jeg at det blir drama der..
Men min kjære har lovet å ta det med henne for jeg kjenner pulsen stiger bare jeg tenker på dama... Puuh...
Hun er en historie for seg.. ;)
 
Haha! Jeg leeer :D Du er herlig! Virkelig herlig. <3

Ang navnedag har vi betalt hele greia så føler at jeg ikke kan avlyse.
Svigermor skal ordne med dekorasjoner - jeg skal være med på shopping (hvis jeg orker) og hun skal betale - veldig snillt! :)
Eneste jeg antakeligvis må være med på er sverigetur for å handle mat - dvs betale.
Fosterfaren min skal lage bufét så vi slipper å tenke på maten annet enn å åpne lommeboka. :)
Eneste som plager meg er noe drama med moren min. Hun er jo spesiell for å si det mildt - og hovedgrunn til at jeg har fosterforeldre dog vi har en overflatisk kontakt per i dag og hun kommer i navnedagen men plutselig skal a ha med seg den nye typen som vi aldri har møtt før.
Hun har hatt typ 349 mannfolk de siste 5 årene og dette er garantert ikke den siste.. Så vi blir nødt til å fortelle henne at vi ikke ønsker å ha han med den dagen og da vet jeg at det blir drama der..
Men min kjære har lovet å ta det med henne for jeg kjenner pulsen stiger bare jeg tenker på dama... Puuh...
Hun er en historie for seg.. ;)
Bare få typen til å gjøre det snarest! Da jeg måtte fortelle min far at han ikke ble invitert i dåoen, holdt jeg på å daue, men følte meg 100kg lettere når der var gjort. Så hvis typen din gjør det snart så blir siste innspurt kanskje mer overkommelig? Og drama i etterkant; du må ikke svare tlf hvis hun ringer ;)


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Å kjære søte deg maria2009 ❤
Ser Frøken fryd alt har sagt det som kan sies.
Er helt enig.
Nå må du se å få tatt bedre vare på deg selv ❤

Ønsker deg masse lykke til med forberedelsene til navnefesten.
Og ikke slit deg ut nå.

Jeg fikk en reaksjon etter dåpen på alt stresset jeg utsatte meg for i forkant.
Mandagen etter følte jeg meg skikkelig dårlig. Rett og slett oppbrukt.
Var skikkelig deppa og nedfor.
Begynt å føle meg bedre i dag.

Bare husk å ha deg selv og din helse som første prioritering ;) ❤❤



❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Bare få typen til å gjøre det snarest! Da jeg måtte fortelle min far at han ikke ble invitert i dåoen, holdt jeg på å daue, men følte meg 100kg lettere når der var gjort. Så hvis typen din gjør det snart så blir siste innspurt kanskje mer overkommelig? Og drama i etterkant; du må ikke svare tlf hvis hun ringer ;)


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Hadde jeg hatt overskudd skulle jeg tatt en runde med a i ringen selv. Hu klarte nemlig å skrike ut her at ''hvis ikke han blir bedt kommer ikke jeg heller'' så jeg synes det hadde vært morsomt å sagt at ''ja, vi har bestemt at vi ikke inviterer den nye typen din - så da regner jeg med at du ikke kommer heller...'' og tatt a på ordet. ;)
Men jeg vet at da blir det krig og hun eier NULL respekt for meg så jeg gidder ikke nevne noe.
J får ta det med henne. :) Og ja, jeg har tenkt over det med telefonen. ;) Ignorer... :p
 
Å kjære søte deg maria2009 ❤
Ser Frøken fryd alt har sagt det som kan sies.
Er helt enig.
Nå må du se å få tatt bedre vare på deg selv ❤

Ønsker deg masse lykke til med forberedelsene til navnefesten.
Og ikke slit deg ut nå.

Jeg fikk en reaksjon etter dåpen på alt stresset jeg utsatte meg for i forkant.
Mandagen etter følte jeg meg skikkelig dårlig. Rett og slett oppbrukt.
Var skikkelig deppa og nedfor.
Begynt å føle meg bedre i dag.

Bare husk å ha deg selv og din helse som første prioritering ;) ❤❤



❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hjertelig takk for gode ord. Jeg prøver jeg prøver...
Godt du føler deg bedre i dag. <3 Håper det fortsetter å stige. Det er tøft for psyken med urolig barn, nybakt mor og i tillegg skal man ha overskudd til f.eks dåp/ navnefest etc...

Alt skal jo være så himla komplisert rundt meg og min biologiske familie - jeg har per i dag KUN kontakt med gale-mor + to søsken og min bror sier plutselig at han ikke vil komme fordi han hater selskaper...
Og søstra mi bor i Tr.heim og studerer og kan plutselig ikke ta seg tid til en dag fri fra lekser allikevel!

Jeg har blitt skuffa av folk og familie SÅ mange ganger og det er derfor jeg kun gidder å ha kontakt med de 3 som er igjen... Og hva skjer... Skuffa igjen! Jeg orker ikke, gidder ikke, vil ikke!
Har snart lyst til å avlyse hele dritten for det er tydeligvis jævli vanskelig å komme på Victor Émil sin dag uten at det blir Hotell Cæsar all over.

Jeg er trøtt og sliten, sliter enda med maten og en del vondt feks når jeg bærer rundt på lillemann også i tillegg skal hue mitt gå som en kvern pga. alt annet i min drittfamilie! BAH!!! :p

Har så lyst til å avskjære mamma helt fordi hun atter en gang lager krig med oss for å få trumfe gjennom med sin vilje (som hun er vandt med hos alle andre). Men da må jeg bruke krefter på det og da...
ÅÅÅÅÅH... Gi meg et fly så setter jeg meg på umidelbart!!! :p
Dette ble langt og klagete. :) Jaja. ;)
 
Æsj... Kjenner eg blir litt sånn småsprø... Eg e på "ferie" hos pappa, eg var jo heime hos mamma for halvannen uke siden og fikk ikkje "lov" av mamma og tamed meg vognen heim for d var jo ikkje nødvendig sku jo opp igjen der... Så sku eg sove hos pappa en natt liksom... Men så ville ikkje mamma ha meg heim for ho ville ha aleinetid med samboeren sin, greit nok det... Men her sitter eg uten vogn og bil... E blitt invitert med på tur men d går jo ikkje for vognen min e 40 min unna! Blæh.. :p måtte bare få det ut av systemet :p haha
 
beklager jeg ikke er mye innpå...men alt som har med babyverden og forum er fucka på mobilen (både app og internett...emailen min funker visst ikke...). Så skal konfrontere de ansvarlige nå, så får vi se at jeg plutselig vanker litt oftere her inne ;)
 
Baaah... hadde glemt kordan d e å bli vekt hver 3 time av ei som vil ha mat om natten!:confused:

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp