**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei.
Jeg har noen spørsmål jeg håper noen har svaret på. Jeg har ikke full oversikt over når tr kommer, men etter min beregning skulle den nok ha kommet nå.
Rundt søndag/mandag trodde jeg den kom, men det viste seg at jeg istedenfor hadde brun utflod i 1-2 dager. De vanlige mens symptomene var der. Murringer og oppblåshet. På mandag kjente jeg utrolig vonde stikninger i høyre side av magen, kanskje det kan ha vært eggstokken? Vondt gjorde det i alle fall!
Jeg har fortsatt ikke fått mens, kan jeg være gravid.
Da jeg logget meg inn her så jeg at jeg tidligere hadde notert ned min syklus. Den sier at siste mens var 16.02, eggløsning 2.03. Jeg hadde samleie med kjæresten min denne dagen. Den sier og at jeg kan teste positivt om tre dager. Har dere noen erfaringer fra dette og kan jeg være gravid?
 
Ja det samme tenkte jeg :)
Men de testene er tatt igår og idag, og kanskje til og med søndag, husker ikke om jeg testa på søndag. Jeg tok en test nå, eller to stk, men de var negative, men de to er ikke tatt med morgenurin. De andre testene fra igår og dagen før var tatt med morgenurin. Så må nesten bare vente å se. Har testdate med to andre her inne i mårra :) Er 10 dpo i mårra :)
Da er nok forklaringen der. Skal krysse alt for deg imorgen. Masse lykke til med testingen :)
 
Testen idag var blendahvit
frown.gif
Tok også en digital, men fikk opp "Ikke gravid" , kan være at det er for tidlig evt. Håper det, skal leve i trua og ha håpet oppe frem til IKM. Er jo bare 10dpo idag. IKM er ikke før 17.Mars.
Kan være for tidlig til at det slår ut enda. Vente ett par dager om du greier. Å teste på nytt igjen da. Spennende er det hvertfall. Har du noen symptomer?
 
Blir så forvirret av all tempingen. Har vært flink og fått lagt aksjer annenhver dag, men tenker egentlig mer på tempingen enn aksjene. Så da skal det vel være mulig å treffe uansett om tempen ikke er noe å forstå seg på ;)
 
Kan være for tidlig til at det slår ut enda. Vente ett par dager om du greier. Å teste på nytt igjen da. Spennende er det hvertfall. Har du noen symptomer?
Nei ikke noe symptomer. Eneste litt stikking nederst i magen innimellom.
Jeg fått to nye tester med en supersvak strek på begge, men ei stund etter tidsfrist.
tongue0023.gif
Ah, til å bli gal av dette. Fikk lista skikkelig trykk i magen som varte noen minutt, også ble jeg kvalm etterpå som varte ei lita stund. Lurer lurer.. sikkert ingenting altså.
 
Blir så forvirret av all tempingen. Har vært flink og fått lagt aksjer annenhver dag, men tenker egentlig mer på tempingen enn aksjene. Så da skal det vel være mulig å treffe uansett om tempen ikke er noe å forstå seg på ;)

Det har vært noen ganger jeg minner meg selv på det.

At selv om tempen ikke er så grei å forstå, det som skjer i kroppen min, det skjer uansett.

fra app
 
Tror nok jeg er en av de som hadde blitt forvirra av temping :p Så jeg skjønner dere godt jeg!


Taster på appen :)
 
Nei ikke noe symptomer. Eneste litt stikking nederst i magen innimellom.
Jeg fått to nye tester med en supersvak strek på begge, men ei stund etter tidsfrist.
tongue0023.gif
Ah, til å bli gal av dette. Fikk lista skikkelig trykk i magen som varte noen minutt, også ble jeg kvalm etterpå som varte ei lita stund. Lurer lurer.. sikkert ingenting altså.
Samme her.. Jeg kan såvidt såvidt skimte noe før tidsfristen, men jeg ser det ikke skikkelig før de har tørka. Er jo vanskelig å ikke få litt forhåpninger, men for min del er nok sannsynligheten ganske lav for at de viser riktig. Håper vi begge får sterkere streker snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Samme her.. Jeg kan såvidt såvidt skimte noe før tidsfristen, men jeg ser det ikke skikkelig før de har tørka. Er jo vanskelig å ikke få litt forhåpninger, men for min del er nok sannsynligheten ganske lav for at de viser riktig. Håper vi begge får sterkere streker snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff det er ganske frustrerende! :) Ja føler sannsynligheten er lav her også.. Ja det håper jeg også :) Krysser fingrene!
 
Hei jenter :)

Har hatt to skikkelig hektiske dager her og har ikke rukket å si hei engang.

Hvordan står det til med dere alle? :)
 
Går bra her. Snart ferdig med den første uka på jobb etter 4 år hjemme :O

fra appen :)
 
Det skjer noe teknisk galt i denne tråden som jeg ikke klarer å finne ut av. Jeg låser derfor tråden, og håper dere kan lage en ny?? Beklager ulempene dette medfører.

-Tamara
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp