Skravlekonk i uke 12 :)

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Da sparkes denne i gang i dag kl8! :D
Det står at Tamara skal holde oss oppdatert på tall, men tenkte at vi kan holde oss oppdatert her, og så kan jeg jo legge inn hvordan vi ellers ligger an i topp 100, bare sånn fordi ;)

Og i den forstand kan jeg opplyse at det ser sånn ut enn så lenge:

Screenshot_20170320-060821.pngScreenshot_20170320-060811.pngScreenshot_20170320-060759.pngScreenshot_20170320-060741.pngScreenshot_20170320-060724.png
 
Det ser i hvertfall veldig lett ut i forhold til den lista der :) har jo klatret som bare det jeg hvertfall :p
Hehe ikke sant:) men blir nok ikke så lett;) blir spennende å se oppdatering fra Tamara . Hvor er den tro?
 
Er det vanlig topp100 også den mnd her?
 
Hmm, jeg skjønner ikke helt greia. Konkurrer man både individuelt og med termingruppa?
 
Har et mål om å komme innen for topp 15 denne mnd, uten å spamme eller skrive meningsløse innlegg [emoji14]
 
Hmm, jeg skjønner ikke helt greia. Konkurrer man både individuelt og med termingruppa?
Dette her er termingruppe konkurannse denne uken. De tre gruppene som skravler mest trekkes det premier mellom . Men det er også topp 100 for mars,altså hele mnd og da blir det jo invidielt ja
 
Lykke til:) go go
Blir jo til at jeg svarer på alt så godt jeg kan også [emoji14] eneste er at jeg får ikke varslinger om at noen har QUOTE meg, så må sjekke innom alle steder av og på. DET er litt slitsomt da. Dumt de ikke klarer å fikse dette med appen :(
 
Blir jo til at jeg svarer på alt så godt jeg kan også [emoji14] eneste er at jeg får ikke varslinger om at noen har QUOTE meg, så må sjekke innom alle steder av og på. DET er litt slitsomt da. Dumt de ikke klarer å fikse dette med appen :(
Åh ikke? Det er kjipt. Bruker nettleser på mob jeg:)
 
Ahh der den. Har det meste her,men foretrekker tlf i grunn
Liker godt tlf ja [emoji14] så hadde blitt veldig glad om appen kunne fungert som den skulle [emoji14] samboer bare rister på hodet av de feilene som er på den. (Han jobber innen webdesign, utvikling av apper, koding osv)
 
Dette her er termingruppe konkurannse denne uken. De tre gruppene som skravler mest trekkes det premier mellom . Men det er også topp 100 for mars,altså hele mnd og da blir det jo invidielt ja

Skjønner! Da er det bare å kjøre på da :wideyed:
 
Back
Topp