Skravle skravle!

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Noen som vil hjelpe meg her? Er jo nesten dødt ute på åpent [emoji29] så 30 innlegg for å få tilbake tilgangen min var ikke så lett [emoji51] Noen som vil skravle litt med meg? [emoji2]
 
Hei! Ja, her ute er det lite som skjer. Men, inne på skjult er det jo voldsomt mye aktivitet da vetdu, der alle gjemmer seg [emoji14]
 
Hei! Ja, her ute er det lite som skjer. Men, inne på skjult er det jo voldsomt mye aktivitet da vetdu, der alle gjemmer seg [emoji14]

Jeg vet [emoji1] Vil inn igjen, men må jo ha 30 innlegg ute i åpent for å få lov å komme inn igjen [emoji85]
 
Sjekker omtrent aldri her ute lengre [emoji28] men får varsler når det opprettes nye tråder her da :)
 
Har vel 6 igjen tror jeg før jeg kan søke igjen [emoji1][emoji108] men blir for dumt å skrive bare for å skrive og [emoji87] vært inne å svart på en del av lekene på åpent da [emoji12] Historietråden var morsom [emoji23]
 
Sjekker omtrent aldri her ute lengre [emoji28] men får varsler når det opprettes nye tråder her da :)
Det jeg fikk og, merkelig nok [emoji14]
 
Har vel 6 igjen tror jeg før jeg kan søke igjen [emoji1][emoji108] men blir for dumt å skrive bare for å skrive og [emoji87] vært inne å svart på en del av lekene på åpent da [emoji12] Historietråden var morsom [emoji23]
Ikke så lett nei når det ikke er nye tråder her. Men da må man jo bare gjøre som deg og opprette noen tråder. Blir ikke mer liv enn man lager selv :)
 
Ikke så lett nei når det ikke er nye tråder her. Men da må man jo bare gjøre som deg og opprette noen tråder. Blir ikke mer liv enn man lager selv :)

Nei dette var ikke så lett nei [emoji12][emoji23] Sant [emoji119] Heldigvis legger snuppa seg tidlig så nå er d bare å finne på noe å snakke om å håpe noen svarer [emoji5]
 
Nei dette var ikke så lett nei [emoji12][emoji23] Sant [emoji119] Heldigvis legger snuppa seg tidlig så nå er d bare å finne på noe å snakke om å håpe noen svarer [emoji5]
Beste er å sørge for at man ikke mister tilgangen ;) [emoji14]
 
Beste er å sørge for at man ikke mister tilgangen ;) [emoji14]

Helt sant d [emoji28][emoji111]️ Ble lite bv når d ble mer andre sosiale medier (uten å nevne hva som ikke er lov?) men nå savner jeg forumet [emoji2]
 
Så får jeg i tillegg notifikasjoner enda på de trådene jeg fulgte på skjult, men kommer feilmelding når jeg trykker på de, nok pga manglende tilgang [emoji51]
 
Men jeg lurer litt på d nye oppsettet. Øverst til høyre er d tre prikker å ved siden av er d en "hake" hva gjør den haken??
 
Å nå har noe klikket [emoji12] Har sjekket flere ganger hvor mange innlegg jeg har å har sjekket før og etter jeg har skrevet et innlegg men får likevel opp 23 [emoji849][emoji849]
 
Dette blir den 10 bare i dette innlegget så har jeg også opprettet et par andre tråder pluss svart i andre tråder så tror jeg skal være oppe i 30 nå? Må jeg vente på oppdatering eller noe??
 
Dette blir den 10 bare i dette innlegget så har jeg også opprettet et par andre tråder pluss svart i andre tråder så tror jeg skal være oppe i 30 nå? Må jeg vente på oppdatering eller noe??
Er det ikke noe som gjør at du kan sjekke hver fjerde time eller sånt da? For da kjører forumet en status? [emoji14] jeg vet ikke da!:)
 
Er det ikke noe som gjør at du kan sjekke hver fjerde time eller sånt da? For da kjører forumet en status? [emoji14] jeg vet ikke da!:)

Bmc har lagt ut en link en kan sjekke. Nå hoppa den fra 23 til 34 så er nok oppdatering hver halvtime eller noe sikkert [emoji87][emoji28]
 
Da har jeg nådd 30 innlegg og sendt pm til ansvarlig så da er d vel bare å vente og håpe noen har lyst å skravle litt her ute med meg i mellomtiden [emoji12]
 
Back
Topp