Skravle 60 km november

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Dette er mnd hvor jeg virkelig skal komme igang. Ny skrittmåler, håper det skal motivere meg. Trenger litt spark bak, så glad hvis noen kan tuppe meg litt:D
 
Fikk til en 4 km rask gåtur etter ungene hadde sovnet:)
 
Ble en 3 km gåtur, mens gutta var inne hos mamma og spiste middag:)
 
Hei! Har fulgt med dere en stund nå uten å ha vært aktiv selv. Nå skal jeg prøve å henge meg på for å prøve å gå ned de kiloene jeg gikk opp iløpet av sist svangerskap. Er ikke så mye ute å går, men bruker trimsykkelen inne. Går det ann å føre opp km på sykkelen isteden? Iså fall hvordan gjør dere det?
 
Hei! Har fulgt med dere en stund nå uten å ha vært aktiv selv. Nå skal jeg prøve å henge meg på for å prøve å gå ned de kiloene jeg gikk opp iløpet av sist svangerskap. Er ikke så mye ute å går, men bruker trimsykkelen inne. Går det ann å føre opp km på sykkelen isteden? Iså fall hvordan gjør dere det?
Hei og velkommen. Mente vi "avtale" for ett par mnd siden at 2 km sykling registreres som 1 km...
 
Hei! Har fulgt med dere en stund nå uten å ha vært aktiv selv. Nå skal jeg prøve å henge meg på for å prøve å gå ned de kiloene jeg gikk opp iløpet av sist svangerskap. Er ikke så mye ute å går, men bruker trimsykkelen inne. Går det ann å føre opp km på sykkelen isteden? Iså fall hvordan gjør dere det?

Velkommen til oss. Fint med støtte og motivasjon her inne synes jeg. Bekjenner både opp og nedturer!!! Hjelper absolutt for meg.
 
3 km tur med familien og 4 km rask trimtur alene etterpå pluss mage/armhevinger foran/bak på matte hjemme.
 
2 km trilletur unnagjort. Mini sover så da må jeg få gjort litt inne:)
 
Back
Topp