Skolebarn og dress

Kosmo.

Gravid mamma
Junibollene 2023
Fikk beskjed fra exen om at jeg kler barnet vårt som et lite barn mtp at han har parkdress. Han har også allværsbukse + jakke og får velge selv hva han vil gå med, og liker best dress dag det går raskt.

Lurer på, er det noen andre 8-9 åringer som går med dress (parkdress/vinterdress)?
 
Fikk beskjed fra exen om at jeg kler barnet vårt som et lite barn mtp at han har parkdress. Han har også allværsbukse + jakke og får velge selv hva han vil gå med, og liker best dress dag det går raskt.

Lurer på, er det noen andre 8-9 åringer som går med dress (parkdress/vinterdress)?
Min gjør ikke det. Ikke brukt parkdress siden bhg og begynte også med todelt dress siste året i bhg
 
Nei, han brukte todelt skalltøy fra han begynte på skolen, men hadde dress den vinteren. Fra 2.klasse kun todelt året rundt.

Om han vil det, spiller det vel liten rolle hva faren sier. Ikke så mange merker som har hel dress heller, så over på todelt må han etterhvert.
 
Nå er mine yngre, men min 1 klassing bruker dress. Han liker det best og går fort å få på. Ser ikke noe problem med dress hvis barnet selv vil gå med det. Jeg personlig synes også hel vinterdress er mye bedre enn todelt (lettere å bevege seg i) når jeg er ute å leker med barna.
 
Så lenge barnet liker det ville jeg pent bedt far holde meningene sine for seg selv.

Har jobbet på skole med den aldersgruppen, og selv om todelt (eller mangelen på uteklær) er mest vanlig, er det alltid noen med dress også. Jeg foretrekker selv heldress om jeg skal leke ute, synd det er vanskelig å finne gode i voksenstørrelse.
 
Så lenge barnet liker det ville jeg pent bedt far holde meningene sine for seg selv.

Har jobbet på skole med den aldersgruppen, og selv om todelt (eller mangelen på uteklær) er mest vanlig, er det alltid noen med dress også. Jeg foretrekker selv heldress om jeg skal leke ute, synd det er vanskelig å finne gode i voksenstørrelse.

Stormberg har veldig gode vinterdresser for voksen :D jeg som er 160 høy har kjøpt den modellen som heter «korte bein» eller noe sånn. Den har helt perfekt lengde, ellers er problemet mitt ofte at hvis jeg vil ha str L så er ting alt for langt på armer og bein.
 
Back
Topp