Skjult forum

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hvis/når man får tilgang til det skjulte forumet, hvor er det det da vises?

Sammen med de låste trådene?
 
Hos meg ligger det helt øverst på desemberforumet, sammen med våre bilder, våre dagbøker og våre leker :)
 
Har lurt på det samme. Ser ikke hvor det skjulte forumet er og jeg fikk beskjed fra adm. At hun skulle fikse det samme dag
 
Skal dukke opp på toppen! Har dere prøvd via nettleser?
 
Tilgangsansvarlig er antakeligvis på ferie, men jeg håper det skjer noe snart...

Er det forresten samme person som oppdaterer terminlisten? Den er heller ikke helt oppdatert.
 
Last edited:
Har dere andre fått tilgang nå? Jeg sendte forespørsel for noen dager siden, men har ikke hørt noe :)
 
Jeg har tilgang, men sliter med å få opp forumet i appen :/
 
Hvis flere ønsker tilgang til skjult forum, og har SJEKKET at de fyller kriteriene for tilgang, så send meg en melding. :) Jeg ordner i løpet av et par dager.
 
Hvis flere ønsker tilgang til skjult forum, og har SJEKKET at de fyller kriteriene for tilgang, så send meg en melding. :) Jeg ordner i løpet av et par dager.
Jeg hadde fylt kriteriene da jeg ba om tilgangskrev og skrev her da jeg ikke fikk svar (august, tror jeg?) Fikk aldri verken tilgang eller svar. Nå er det jo ny mnd, så har ikke fylt kriteriene denne måneden..
 
Jeg hadde fylt kriteriene da jeg ba om tilgangskrev og skrev her da jeg ikke fikk svar (august, tror jeg?) Fikk aldri verken tilgang eller svar. Nå er det jo ny mnd, så har ikke fylt kriteriene denne måneden..
Kriteriene for å få tilgang gjelder totalt antall poster i Desember 2017, så det burde gå fint.

Kjipt at du aldri fikk svar fra forrige TGA. Men det holder ikke å poste her. Du må sende meg en melding. (sorry å være firkantet, men ikke jeg som har lagd reglene. :/)
 
Back
Topp