Skjult forum

Har også mista ser jeg. Men hva er vitsen med å kaste ut folk? Det er ikke alltid man har noe å skrive eller svar til det som har blitt spurt der inne. Skjønner ikke at det er for mye styr for den som er ansvarlig der inni. ??
Nå vet ikke jeg altså, men jeg vil tro det er forumet i seg selv som styrer med dette å ta ifra skjult forum tilgangen å ikke de som har ansvar der inne, men jeg vil gjerne bli mer aktiv igjen enn det jeg var for jeg har savnet å være mer på forumet generelt:)
Vil tro det er ganske enkelt å komme seg inn igjen.
 
Mista tilgang jeg også. Og lurer jo litt på hvorfor vi bare mister tilgang til skjult forum? Jeg syntes det er et spesielt opplegg, men gidder ikke henge meg opp i det. Vet det har vært mindre aktivitet nå de siste ukene, og det kommer det sikkert til å fortsette med. Er det noe jeg lurer på kan jeg like gjerne spørre her [emoji4] var bare mer naturlig å skrive på skjult før, for å opprettholde aktiviteten.
 
det går ganske fort om du svarer på de forskjellige tingene som folk har spurt om eller laget innlegg om, men skjønner hva du mener, brukte en stund før jeg fikk komme inn når det først ble snakk om skjult forum;)

Jada, det gjør sikkert det:p Men det er ikke alltid jeg har noe fornuftig å komme med, hehe :p
 
Jada, det gjør sikkert det:p Men det er ikke alltid jeg har noe fornuftig å komme med, hehe :p

Vær aktiv på den navnetråden feks, der kommer mye "gratis" :) Eller opprett en "lektråd", en lek med korte svar og som det er lett å bare slenge inn svar ofte ;) Jeg har ikke alltid så mye å komme med men holder meg da aktiv på de trådene på skjult som er lette å legge igjen spor i.
 
Back
Topp