Skjult forum

Mummitrollspiren

Elsker forumet
lurer litt på om jeg har mistet tilgangen til skjult forum, får den ihvertfall ikke opp.
Kanskje noen som vet :happy:
Vil gjerne prøve å komme meg inn igjen om det er slik at jeg ikke har vært aktiv nok.
 
Jeg vet ikke hvor du pleier å finne skjult forum, men jeg slet en gang med at den hadde forsvunnet fra [emoji736] innleggene mine, men da måtte jeg bare inn på juli forum å finne den på toppen der og hake den av igjen.
 
Jeg vet ikke hvor du pleier å finne skjult forum, men jeg slet en gang med at den hadde forsvunnet fra [emoji736] innleggene mine, men da måtte jeg bare inn på juli forum å finne den på toppen der og hake den av igjen.
Jeg har alltid funnet den der "våre bilder" og "dagbøker" ligger :p
Tror jeg bare har mistet tilgang pga lite aktivitet, men får håpe jeg får komme inn igjen snart:happy:
 
Burde jo isåfall fått beskjed om at tilgangen din blir fjernet pga lite aktivitet?
 
Skjult forum ligger fortsatt under dagbøker og bilder osv hos meg men jeg har heller ikke vært sånn super aktiv. Jeg svarer på tråder der jeg har noe å bidra med, men orker ikke å svare på masse greier bare for å svare.... :p Det føler jeg at blir litt meningsløst..
 
Burde jo isåfall fått beskjed om at tilgangen din blir fjernet pga lite aktivitet?
Nei dette står det informert om under tråd om skjult forum. Det er så stor jobb å være tilgangsansvarlig at vi ikke kan ta på oss ekstraansvar ved å sende varsel til alle til enhver tid. Alle vet kravene, og når tga tar en runde så blir de med for lite aktivitet fjernet.
 
Nei dette står det informert om under tråd om skjult forum. Det er så stor jobb å være tilgangsansvarlig at vi ikke kan ta på oss ekstraansvar ved å sende varsel til alle til enhver tid. Alle vet kravene, og når tga tar en runde så blir de med for lite aktivitet fjernet.
Må jeg spørre om å få tilgang igjen eller går det sin gang når jeg har fått bygd meg opp igjen Zephyra?:)
 
Skjult forum ligger fortsatt under dagbøker og bilder osv hos meg men jeg har heller ikke vært sånn super aktiv. Jeg svarer på tråder der jeg har noe å bidra med, men orker ikke å svare på masse greier bare for å svare.... :p Det føler jeg at blir litt meningsløst..
Enig, men er nok mye jeg kunne ha svart på men som jeg ikke har tenkt over:p
 
Må jeg spørre om å få tilgang igjen eller går det sin gang når jeg har fått bygd meg opp igjen Zephyra?:)
Du må søke selv, nettopp fordi det er for mange for oss å holde styr på :)
 
Har også mista ser jeg. Men hva er vitsen med å kaste ut folk? Det er ikke alltid man har noe å skrive eller svar til det som har blitt spurt der inne. Skjønner ikke at det er for mye styr for den som er ansvarlig der inni. ??
 
Jeg har de siste ukene hatt problem med at skjult forum plutselig er vekk, men kommer alltid tilbake..
 
Jeg vil også på skjult forum:arghh: men det tar jo såååååå lang tid å få 50 innlegg:/

det går ganske fort om du svarer på de forskjellige tingene som folk har spurt om eller laget innlegg om, men skjønner hva du mener, brukte en stund før jeg fikk komme inn når det først ble snakk om skjult forum;)
 
Back
Topp