Skjult forum, info og regler

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hei alle sammen :)

Har jeg eller andre Februar-medlemmer linket deg hit betyr det at det du lurer på står under her eller det kan være nyttig for deg å lese dette :) Da sparer vi alle tid og mange spørsmål! :)

Bruker denne tråden til å svare på en del OFTE stilte spørsmål vedrørende skjult forum; tilgang til dette, tap av tilgang, behandlingstid og generelle regler. Så kanskje slipper jeg svare på det samme så ofte som jeg har måttet gjøre til nå :rolleyes:


Hva er egentlig skjult forum?
Det er ganske enkelt en skjult gruppe som ikke vil syntes i det offentlige rom :p Du må være medlem for å kunne lese, og for å være medlem må du bidra med innlegg og tråder. Se "Regler inne på skjult forum")

Når kan jeg få tilgang til skjult gruppe?
Når du har;
-skrevet 50 innlegg eller mer her på åpen Februar2016-gruppe
-satt deg opp på terminlisten her på Febaruar2016
-opprettet deg ett eget nick
-vært medlem av BV i minst en mnd.
Her kan du sjekke antall innlegg du har skrevet:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
FØR disse punktene er gjennomført behøver du ikke gå videre til neste spørsmål;

Hvordan får jeg tilgang til skjult forum?
Du sjekker at du oppfyller alle fire krav nevnt ovenfor.
Når du kvalifiserer sender du en PM til meg, Mamsemoms - som er tilgangsansvarlig.
Du skriver ikke forespørsel på "veggen" min og du ber ikke om tilgang i denne tråden - det er kun PM som gjelder.

Hva skjer etter at jeg har sendt Mamsemoms en PM om å få tilgang?
1. Jeg sjekker innboksen for tilgangsforespørsler max en gang pr dag, og veldig sjeldent i helgene/helligdager, ferier etc (se spørsmål: "Hvem er Mamsemoms" for spesielt interesserte/for mer informasjon…).
2. Jeg sjekker at du kan få tilgang (se "Når kan jeg få tilgang til skjult forum?") og evt. om du kvalifiserer også sender jeg over link til din profil og ditt nick til Admin - som igjen vil tildele denne tilgangen rent fysisk i systemet. Det er ikke alltid jeg svarer på PM - det betyr ikke at du ikke vil få tilgang.
3. Deretter tar det 1-3 virkedager før admin har anledning til å godkjenne de. Merk: virkedager - admin har også fri i helgene.

Hvor finner jeg det skjulte forumet?
Når deres tilgang er behandlet skal dere finne Skjult gruppe under Feb 2016 forumet. Er du inne med app kan det hende du må avinstallere og åpne den på nytt for å se gruppen. Etter jeg har sendt pm til admin og dere har fått tilgang, er ikke dette i mine hender lenger. Spør derfor support om veiledning, de fikser biffen :)

Hvem er Mamsemoms/Hvilke oppgaver har Mamsemoms?
Jeg er ikke admin og jobber ikke for BV. Spørsmål vedrørende din bruker, passord eller kundeservice vil du ikke få svar på hos meg - da jeg ikke har peiling på dette. Jeg er kun en helt vanlig bruker - som hjelper litt til for at vi skal ha en fin og ordentlig skjult gruppe for Februar-damer :) Her finner du admin: http://forum.babyverden.no/threads/...kk-her-for-å-se-om-du-kan-få-tilgang.1769772/
Jeg har to "jobber"; ta i mot tilgangsforepørsler og sende videre til admin så du får tilgang, samt sende melding til admin om du ikke har krav på tilgangen lenger. Utover dette har jeg også et liv, jeg er snart mamma til to småtroll, jeg har en jobb, mann, barn og hus - vær litt tålmodig er du snill. Jeg gjør som alle andre: så godt man kan! :rolleyes:

Regler inne på skjult forum?
1. Kardemommeby-loven
2. Du må skrive minimum 20 innlegg inne på skjult gruppe hver mnd for å være medlem.

Jeg kommer ikke inn i gruppen lenger/Har du slettet meg/Hvorfor wræææææl!
Ikke ta det personlig :p
Har du blitt slettet er det fordi du ikke har skrevet 20 innlegg på en mnd. Du kan selv følge med på hvor mange innlegg du har skrevet her; http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1


Du kunne gitt meg en advarsel da!
Nei, ærlig talt. Det er om lag 50 hormonelle, som regel veldig søte, voksne damer inne på gruppa - jeg har ikke tid eller lyst til å passe på noe dere har ansvaret for selv :) Vil du ha tilgang til den fine gruppen vår (anbefales) skriver du med glede 20 innlegg på en mnd, og du holder styr på det selv. Det er ikke direkte morro å slette brukere heller, det tar både tid og det følger gjerne med seg litt pes, så jo flere som overholder kravet jo bedre for meg! :)
Jeg sjekker at dere har 20 innlegg eller mer en gang pr mnd - ca en mnd etter at jeg gjorde det sist. I denne prosessen får jeg hjelp av veldig snille Orly, da det er mange brukere å gå gjennom.
Enkelt og greit: alle som har skrevet under 20 innlegg (19 innlegg eller mindre ja!) blir slettet.
Kravet om 20 innlegg er felles bestemt i en avstemning der alle medlemmer i skjult gruppe hadde anledning til å delta :)
Hva er det magiske tallet: Jo, det er 20 :p

Jeg har blitt slettet, men vil inn igjen!
Skravle i vei på det åpne forumet i noen uker, og send meg en ny pm om å få tilgang på nytt. Du vil ikke få komme inn med en gang fordi: det blir mye jobb for meg, det blir mye jobb for admin - og hensikten med å bli slettet blir borte. Du kan få tilbake tilgangen din etter minimum 3 uker :)


Puh! Ca sånn. Da tror jeg at jeg har svart på stort sett alt :p

-Oppsummering av linker-
Her kan du telle innleggene dine:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
Her finner du admin:
http://forum.babyverden.no/threads/...kk-her-for-å-se-om-du-kan-få-tilgang.1769772/
 
Last edited:
Tusen takk for at du tar på deg oppdraget ja!! :)
 
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg vet om jeg er med i det hemmelige forumet eller ikke jeg. :)
Jeg ser under navnene til alle andre her står det "Februarlykke 2016". Men linken går det ikke an å klikke på?
 
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg vet om jeg er med i det hemmelige forumet eller ikke jeg. :)
Jeg ser under navnene til alle andre her står det "Februarlykke 2016". Men linken går det ikke an å klikke på?
Når du går inn på februar 2016 skal skjult gruppe ligge som et valg under denne :) Ser du den? Ikke sikkert admin har godkjent enda altså.
 
Jeg sendte pm litt over midnatt, natt til igår men har ikke fått svar eller finner noen skjult gruppe. Får jeg ikke bli med da eller?:p
 
Jeg sendte pm litt over midnatt, natt til igår men har ikke fått svar eller finner noen skjult gruppe. Får jeg ikke bli med da eller?:p
Mamsemums har nok veldig mye å holde styr på nå som alle ber om tilgang, så du får nok tilgang etterhvert når hun rekker over alle :)
 
Supert at du har tatt på deg ansvaret for dette :)

Tror jeg sendte deg PM i går, men ikke helt sikker på om jeg fikk det til.
Kan du si fra hvis du ikke har fått noe fra meg?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp