???????? Skissekonkurranse Uke 46 ????????

LTomineFj

Gift med forumet
Ukens skisse:

Bidragene sendes til meg på PM innen fredag kl 20.00
Avstemning går til søndag kl 20.00
Merk PM'en; Skissekonk

Regler

Skissen skal følges så godt som over hodet mulig
- er det 5 elementer på skissen skal det være 5  elementer på bidraget
Valgfritt digitalt program

fine skissa som æ har hatt liggende på lur te å bruk sjøl læng... får væll prøv å hiv mæ roinnt å bidra herre uka, sia æ har sikla ætter å bruk skissa så læng!![:@]

samme her!
fredagen kommer så alt for fort ... hehe

får vel slutte å utsette det til fredager hehe

skjønner ikke åssen jeg skal lage den..

(ja jeg er dum)

ORIGINAL: vibeke88

skjønner ikke åssen jeg skal lage den..

(ja jeg er dum)

Neida, du er over hodet ikke dum, kjære deg!!! [:)]

Det er ganske lett når man bare vet hvordan, men du kan tro jeg funderte før jeg fant det ut...
Man må åpne "rediger" i photoscape (f.eks) og så velge en bakgrunn, så legge til objekter (atmed det du legger til tekst, vettu) som man kan laste ned ved å søke på freebies på nettet......

Kom igjen da jenter!!!!

Tuppa? vwengel?

Om det ikke kommer inn noen bidrag, blir det bare mitt - og jeg kan jo ikke vinne denne uka, så da blir skissekonken utdødd! Helt seriøst...den er utrydningstruet!

ORIGINAL: XxLisbethxX

Kom igjen da jenter!!!!

Tuppa? vwengel?

Om det ikke kommer inn noen bidrag, blir det bare mitt - og jeg kan jo ikke vinne denne uka, så da blir skissekonken utdødd! Helt seriøst...den er utrydningstruet!

sånn :)

ORIGINAL: vwengel

ORIGINAL: XxLisbethxX

Kom igjen da jenter!!!!

Tuppa? vwengel?

sånn :)

Du har nå reddet livet til en utrydningstruetkonkurranseart, og kan sove med god samvittighet i natt [8D]

Back
Topp