Skinntøfler i dåpsgave

Vet ikke hva som er "riktig", men jeg hadde blitt veldig glad for det.
 
Ja, hvorfor ikke. Liker gaver som er praktiske, så skinntøfler er supert synes jeg
 
Ja :) min fikk tøfler, vi ble veldig glade for de:)
 
Veldig vanskelig synes jeg, dåpen er gjerne veldig lenge før barn begynner å gå. Ungene mine hadde sko i str 22/23 som første sko. Vi fikk sko i barselsgave av svoger og de passet aldri. Men hvis dåpen er rundt den tiden hvor barnet går så er det noen annet.
 
Veldig vanskelig synes jeg, dåpen er gjerne veldig lenge før barn begynner å gå. Ungene mine hadde sko i str 22/23 som første sko. Vi fikk sko i barselsgave av svoger og de passet aldri. Men hvis dåpen er rundt den tiden hvor barnet går så er det noen annet./QUOTE]
Det er jo ikke sko men tøfler )
 

Ja, men man kjøper jo etter skostørrelse på tøfler også. Barna mine har begynt å gå rundt 1 år og ikke hatt sko eller tøfler før dette. Jeg sier bare hva jeg tenker. Mine barn har hatt ekstremt vanskelige føtter å kjøpe sko/tøfler til. Korte tær, høy vrist og brede føtter som i tillegg er store for alderen så er det vanskelig å finne noe. Men som sagt, hvis barnet døpes når det er eldre og man kan se om tøflene kanskje passer eller kan rekke å bytte de så er det en super ide. Jeg hadde elsket å få tøfler til ettårsdagen.

Mine barn har feks aldri kunnet bruke de tøflene som selges over alt med strikk rundt ankelen da de er alt for stramme.
 
Ja det er en fin gave det. Som med de fleste andre gaver kan den vel byttes om den ikke passer? :happy:
 
I utgangspunktet tenker jeg ja. Men min eldste kunne aldri bruke sånt.. for bred og høy fot.
 
Syns det er en fin gave, vet jeg hadde passet godt på de og spart de like mye som jeg ville tatt vare på de andre tingene, så barnet vil jo også ha sine første tøfler og se hvor små føttene var da
 
Skinntøfler, ulldress, barnehagesekk.. Mye man trenger som er supert å få i gave :)
 
Fin gave i dåp det [emoji4]
 
Back
Topp