Skimter dere øyefargen?

Gnisten

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Lurer fælt på om gutten min faktisk får blå øyne. :)
 
Tror jenta mi får brune øyne, men noen dager blir jegi tvil ..
 
Tror jenta mi får brune øyne, men noen dager blir jegi tvil ..
Jeg menernemlig å huske at jenta mi sine øyne var mindre blå i utgangspunktet. De så mer grå ut liksom. Det har blitt mer g mer brungrønne. :)
 
Ser ut som de blir brune her! Men ikke så rart, siden både jeg, mannen og storebror har det!
 
Ser ut som de blir brune her! Men ikke så rart, siden både jeg, mannen og storebror har det!
Jeg og mannen og storesøster har også brune ;) men kan se ut som han får blå selv om det er liten sjans. Mammaen min har blå og pappaen til mannen har blå. Så vi har søsken med blå øyne.
 
Jeg og mannen og storesøster har også brune ;) men kan se ut som han får blå selv om det er liten sjans. Mammaen min har blå og pappaen til mannen har blå. Så vi har søsken med blå øyne.
Er vel 25% sjans for at de små får blå, når begge foreldrene har brune! Men så kommer det jo an på sammensetningen av gena, om de er dominante eller hva:p blir spennendes å se!
 
Er vel 25% sjans for at de små får blå, når begge foreldrene har brune! Men så kommer det jo an på sammensetningen av gena, om de er dominante eller hva:p blir spennendes å se!
Åh, det ante jeg ingenting om :) blir gøy å se! :)
 
Det er jammen vanskelig å si! Han har grå for tida og noen dager ser dem mer blå ut, noen dager mer brune. Så dette blir spennende. Mannen min har blå, jeg har brune ;)
 
Her er de ganske tydelig blå :)
Da lurer jeg på: når dem blir blå til slutt, er dem da tydelig blå allerede nå?! Eller kan de også bli skikkelig blå selv om de er grå nå?! Noen som vet?
 
Da lurer jeg på: når dem blir blå til slutt, er dem da tydelig blå allerede nå?! Eller kan de også bli skikkelig blå selv om de er grå nå?! Noen som vet?

Hos oss er de blå. Veldig knallblå. Var mer grå før da, og i starten var de mer sort-ish. Men jeg har hørt at de kan endre seg opp til 1-2årsalder? :)
 
Bare for å oppdatere: han har helt superblå øyne :)
 
Back
Topp