Skikkelig oppblåst!

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Huff, er skikkelig oppblåst for tiden! - ser ut som om jeg er høygravid nesten, åsså blir d så smertefult av at jeg går å holder inn magen hele tiden, for at folk ikke skal tro/spørre om jeg er gravid. Vil holde det hemmelig en stund til enda liksom.

Noen som har tips til noe jeg evt kan spise/drikke, for å få inn magen litt igjen?




Aprilbaby❤️
 
Huff. Ikke godt å gå å holde inn magen. Kjenner igjen den. Biola funker litt her. Får litt fart på magen ihvertfall.
 
huff samme her. Føles ut som æ skal eksploder heile tia... Føl mæ som en helium ballong =) vi får bare gå i søppelsekka til det gir sæ =)
 
Huff. Ikke godt å gå å holde inn magen. Kjenner igjen den. Biola funker litt her. Får litt fart på magen ihvertfall.

Ja, det har jeg ikke prøvd. Føler meg ikke forstoppet sånn sett, har mersom diare' hver morgen før jeg drar på jobb :-/ Skikkelig akutt! (Glad det melder seg før jeg har satt meg på bussen for å si det sånn...)

Men Biola holder kanskje magen mer i sjakk, så det må jeg prøve. Takk for tips :)



Aprilbaby❤️
 
huff samme her. Føles ut som æ skal eksploder heile tia... Føl mæ som en helium ballong =) vi får bare gå i søppelsekka til det gir sæ =)

Ja søppelsekker - der sa du det! Bruker store gensre hele tiden, og om jeg sitter hender det seg at jeg har en pute i fanget, bare for å dekke til litt.... (a)


Aprilbaby❤️
 
Back
Topp