Skattesmell eller får du penger tilbake?

Jeg har ikke fått skattemelding slik jeg har fått tidligere år, det er noe anderledes i år jeg ikke skjønner. Når jeg logger meg inn ligger det kun ett skjema «selvangivelse», inne på drt skjemaet står det ingenting om eventuell restskatt eller skatt til gode. Skjemaet er også kun på èn side. Jeg fant derimot en «link» på høyresiden inne på skatteetaten hvor det står «skatteberegning», når jeg trykker på den kommer det opp at jeg får tilbake en god del penger. Men er jo ikke 100% sikker da, siden jeg ikke har noe ordentlig skattemelding slik jeg har hatt tidligere...
 
Har alltid fått igjen noen få tusenlapper, så regnet med at det ble det samme nå. Men jeg var så heldig å få tilbake over 13 000 i år. Ikke verst!

Litt ekstra "gøy" siden sambo alltid sier jeg skatter så lite, mens han selv måtte betale tilbake nesten like mye som jeg får *ond latter*
 
Fikk restskatt.:facepalm: Men det jevner seg ut når jeg har justert det de har ført feil.
 
Fikk heldigvis igjen. Ikke kjempemye, men var redd for baksmell så jeg er jo egentlig fornøyd.
 
Må legge inn inntekter fra utleie og etter det er tatt med i beregningen går jeg så vidt i pluss. Får hvertfall igjen litt :)
 
Som forventet noen tusen i restskatt. Samboer ikke sjekka enda men han får nok igjen [emoji5]
 
Er ikke helt sikker, skattemeldingen min ser annerledes ut enn det den har gjort før :wideyed:
Resten av familien har to sider jeg ikke har, og i tillegg mangler den oppsummeringen på nest siste side.
Det står ikke noe om hverken rest eller tilbake, så jeg får bare leve i spenning..

Men ut fra det jeg har regnet ut selv skal jeg få tilbake rundt 2500.
 
Samboer får igjen en del ihvertfall. Jeg får ikke vite før til høsten...
 
Fikk 5000 tilbake, BSU-penger, så uten BSU hadde jeg vel gått i 0.
 
Får igjen 22,000:D Og sambo 5,000:)
 
Back
Topp