Skattesmell eller får du penger tilbake?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Nå er vi der igjen, skattemeldingen er rett rundt hjørnet. Hvordan tror du det går med deg/dere I år?

Jeg regner med skattesmell her, og håper bare at det ikke blir for ille. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, og heldigvis trenger jeg ikke vente så lenge på å finne det ut :)
 
Åh, er det nå allerede? Jeg pleier å få penger igjen, så håper selvsagt på det denne gangen også. Meeeen, min far driver med aksjesparing for mine barn, og de har begge tjent mye penger siste året. Usikker på hvor mye det spiser opp av overskuddet mitt. Blir spennende å se...
 
Regner med noen kroner i pluss. Har aldri fått baksmell, så blir furten om det skjer nå.
 
Alltid pleid å få igjen litt.

Men 2017 var jeg bare i jobb 4 mnd så det er da grenser for hvor mye penger denne skattemeldingen skal gjelde, men helt hvordan det slår ut får vi se.
 
Jeg aner ikke, men håper jeg får penger igjen :)
 
Får igjen rundt 10 000, men har ikke innberettet en ekstrainntekt, så til slutt går jeg vel omtrent i null.
 
Håper jeg får noe og ikke får smell:nailbiting:
 
Har alltid fått igjen mellom 20-40tusen i fjor fikk jeg smell på 18[emoji33] tør ikke spekulere i hva det blir i år[emoji51]
 
Jeg er usikker. Har hatt mitt første år med tabelltrekk, og skal i teorien ikke få smell, men jobbet litt mer i fjor enn jeg hadde planer om. Blir spennende å se, er fornøyd så lenge jeg går i pluss.
 
Har alltid fått igjen mellom 20-40tusen i fjor fikk jeg smell på 18[emoji33] tør ikke spekulere i hva det blir i år[emoji51]

Oooo, det var stor variasjon. Håper du går i pluss. Alltid gøy med penger man ikke visste man hadde [emoji1303]
 
Tidligere fått igjen mellom 15-25000, men nå jobber jeg ikke noe annet enn deltid, så regner med det blir lite i år. Håper (og tror) ikke at jeg får baksmell da.
 
Back
Topp