Skarp urinlukt

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Andre små som har hatt det??
Redd for uvi så tror vi stikker til legen med urinprøve i morgen..
kan hva hun har spist påvirke dette? Tenker spes. på mandariner og kiwi..
 
Ja, stadig vekk, enda sønnen min drikker veldig mye, og vaskes som normalt. (Det er ikke noe galt med ham.)

Sånn er det innimellom, og selv om det kan ha en "spesiell" årsak, kan det holde at hun har spist noe med mye lukt, drukket litt lite, svettet mye, hatt bleien litt lenger enn vanlig osv. :)
 
Ja, stadig vekk, enda sønnen min drikker veldig mye, og vaskes som normalt. (Det er ikke noe galt med ham.)

Sånn er det innimellom, og selv om det kan ha en "spesiell" årsak, kan det holde at hun har spist noe med mye lukt, drukket litt lite, svettet mye, hatt bleien litt lenger enn vanlig osv. :)
Dette var beroligende! :) Pleier det bare å gå over etter noen dager? Hun virker ikke noe plaget og har ikke feber, er bare tissebleia som lukter utrolig stramt!
 
Dette var beroligende! :) Pleier det bare å gå over etter noen dager? Hun virker ikke noe plaget og har ikke feber, er bare tissebleia som lukter utrolig stramt!

Her kan det lukte stramt av én bleie, også normalt av den neste, eller det kan være to-tre bleier, eller over en god stund når han er pjusk f.eks.
Hvis almentilstanden er fin og hun spiser/drikker som normalt, hadde jeg ikke bekymret meg enda. ;)
 
Back
Topp