Skambenet borte?

AnnMari

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei. Jeg merket i dag i dusjen at jeg har blitt så myk på frontpartiet, som om skambenet / musebenet som jeg kaller det, har flyttet seg. Er ikke noe hardt ben der lenger.. Ble litt paff. Hva er det som skjer egentlig? Er i uke 34 + 5 .


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei på deg!

Det skjer veldig mange fysiologiske forandringer i kvinnekroppen under et svangerskap, og noen kvinner kan bli ganske hovne over symfysebenet/skambenet. (Og i underlivet ellers også.....)
Heldigvis kan ikke det benet flytte på seg eller "forsvinne", men det kan kjennes mye mykere ut enn du er vant til.
Så jeg tenker at du bare kan slappe av med det og vite om, at det er noe som forsvinner igjen når du har født :)

Lykke til videre da!
Jordmor Ragna, Mamastork.
 
Hei på deg!

Det skjer veldig mange fysiologiske forandringer i kvinnekroppen under et svangerskap, og noen kvinner kan bli ganske hovne over symfysebenet/skambenet. (Og i underlivet ellers også.....)
Heldigvis kan ikke det benet flytte på seg eller "forsvinne", men det kan kjennes mye mykere ut enn du er vant til.
Så jeg tenker at du bare kan slappe av med det og vite om, at det er noe som forsvinner igjen når du har født :)

Lykke til videre da!
Jordmor Ragna, Mamastork.


Takk skal du ha. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp