Skam

Hva syns dere om sesongen så langt? :)
 
ååååh, der er jeg litt uenig med deg :p Syns denne er morsommere enn forrige, den syns jeg var trå

Det er i grunnen godt at vi ikke er helt enige :) Jeg håper stadig at neste episode skal ta meg med storm, og er hele tiden veldig nysjerrig på hva som skjer videre. Jeg blir lett hektet på serier! ;)
Levde meg så veldig inn i Even/Isak i forrige sesong. Da o helga natt-klippet kom hadde vi vært på julebord og hadde lagt oss. Måtte bare sjekke skam før vi sovnet. Vi tutet som bare det, både jeg og mannen
 
Det er i grunnen godt at vi ikke er helt enige :) Jeg håper stadig at neste episode skal ta meg med storm, og er hele tiden veldig nysjerrig på hva som skjer videre. Jeg blir lett hektet på serier! ;)
Levde meg så veldig inn i Even/Isak i forrige sesong. Da o helga natt-klippet kom hadde vi vært på julebord og hadde lagt oss. Måtte bare sjekke skam før vi sovnet. Vi tutet som bare det, både jeg og mannen

Ja, det har du helt rett i :)

Jeg syns forrige sesong ble litt langtråkig. Denne syns jeg er veldig spennende! Enig med at o helga natt-klippet var episk. Men syns også siste yousef/sana var helt fantastisk! Den spenningen de har kjenner jeg godt i magen selv! Da de spiller basket, sitter og prater lenge og seriøst, og den stirringa på slutta [emoji7][emoji7] og kanskje særlig "y: er vi to? S: vi er Cool y: vi er Cool, ja s: vi er to også! "Omg!!!! Klarer ikke vente lenger!
 
Wææææh... Pause i en uke [emoji17][emoji17]
 
Wææææh... Pause i en uke [emoji17][emoji17]
Det er på sånt jeg er glad jeg venter til alt ligger ute - hadde blitt sprø av sånne pauser. Har en venninne som bare beskrev det som fysisk vondt :O
 
Det er på sånt jeg er glad jeg venter til alt ligger ute - hadde blitt sprø av sånne pauser. Har en venninne som bare beskrev det som fysisk vondt :O

Verre enn fysisk vondt [emoji24]
 
Gaaah... fikk jo endelig rotet meg til å se siste sesongen. Vil ikke at dette skal være slutten :/

Lo ellers litt for meg selv når jeg innså at nevøen min ligner litt på penetrator-chris
 
Gaaah... fikk jo endelig rotet meg til å se siste sesongen. Vil ikke at dette skal være slutten :/

Lo ellers litt for meg selv når jeg innså at nevøen min ligner litt på penetrator-chris

Hva syns du om siste episode?

Haha, herlig [emoji28]
 
Begynte å se på Skam rett før sesong 4. For en utrolig bra serie. Selv for oss gamle :)
Fantastiske biroller. Jeg bare elsker Eskild og dr. Skrulle :D
 
Begynte å se på Skam rett før sesong 4. For en utrolig bra serie. Selv for oss gamle :)
Fantastiske biroller. Jeg bare elsker Eskild og dr. Skrulle :D
Jaaaa, dr skrulle er jo helt fantastisk!!
Merker jo at det er vår generasjon som har laget, på sound tracket blant annet ^^
 
Back
Topp