Skam

Jeg ble veldig engasjert i Noora og William merket jeg, så på serien og mimret tilbake til alt det styret som var med gutter og sånn før og hadde så medfølelse for William. Så jeg håpet egentlig at han skulle komme tilbake... til jeg så Thomas Hayes på Stian Blipp Show, det ødela hele min illusjon om William [emoji14] Snakk om å leve seg inn i serien a.. (sikkert ikke sunt å se 2 sesonger på en helg!)
Hahaha, nei ikke sant. Man vil jo helst at de skal være som i den og den serien ;)
 
Kom til at jeg bare måtte se den på nytt [emoji14]
 
Nei, ser ikke på det :)
 
Hahaha, nei ikke sant. Man vil jo helst at de skal være som i den og den serien ;)

Ja, rart det der altså, man vet jo at det er skuespill! Har heldigvis et godt stykke igjen til de som går til angrep på skuespillere basert på rolle de har hatt :wideyed:
 
Ja, rart det der altså, man vet jo at det er skuespill! Har heldigvis et godt stykke igjen til de som går til angrep på skuespillere basert på rolle de har hatt :wideyed:
Hahaha, ja heldigvis.

Husker han som spilte T-bag i Prison break sa han sleit litt med det; folk som gjenkjente ham frisket litt ut av og til. En dame hadde til og med løpt skrikende ut av heisen [emoji14]
 
Hahaha, ja heldigvis.

Husker han som spilte T-bag i Prison break sa han sleit litt med det; folk som gjenkjente ham frisket litt ut av og til. En dame hadde til og med løpt skrikende ut av heisen [emoji14]

Hahaha, stakkars mann! Og ikke minst henne hvis det gikk opp for henne hva hun egentlig hadde gjort :hilarious:
 
NY TRAILER!! [emoji33][emoji33]
 
... og siste sesong tydeligvis :nailbiting:
 
Digger at Sana er hovedperson, men er litt skuffet over at de gir seg nå. Hadde håpet at det ble 6 sesonger totalt slik at vi fikk fulgt dem ut videregående.

Enig! Håpa på å få en Vilde i russetiden-sesong :eek:
 
Ja, litt skuffa :/ men gleder meg vilt til at det starter
 
Back
Topp