Skal, skal ikke. Strikkepinner.

Kubics har jeg ikke prøvd. Det strider litt mot logikken min.

Jeg vet ikke helt. Har en karbon, etter at jeg hadde knekt nok kjøpte jeg den.

Men jeg liker bedre zing og Nova
 
I all verden, finnes rundpinner med utskiftbar tråd?
Jeg har bare vanlige kjedelige pinner :p

Hvis det egentlig er oppbevaring du er ute etter TS, ville jeg nok heller ha kjøpt en veske eller noe for oppbevaring. Mamma bruker en ringperm med plastlommer :p
 
Jeg er definitivt ikke ute ette pinner med fast wire. Jeg bytter dem om etter ønsket lengde og tykkelse og elsker fleksibiliteten.

Jeg er dels ute etter oppbevaring for den løsningen jeg har (en liten plastboks med pinner, kabler, maskemarkører og knapper som engang var i en pose, alt i et kaos) er slett ikke optimalt.

Men dels har jeg også lyst på det lekre settet...
 
Veldig i tvil.... Det 25% tilbudet er vel bare i dag.. .
 
Skal, skal ikke. Skal... Skal ikke.... Åååhhh...
 
Og enda en annen løsning er den mappen i hi med plass til en god del pinner, og løse pinner i zing i de størrelser jeg finner forsvarlig sånn fortløpende....kanskje?
 
En skal holde tunga beint i munnen. Jeg søker på ebay og fant "set fra 3,5 til 5mm" som egentlig er de str jeg mest bruker, og lagret i handlekurven
Der hadde jeg fra før 5 mm liggende. Regnet litt på pris for å se om ikke dette var lurere enn hele settet, og fant at hei...denne sletter jeg, for en og en pinne kommer ut billigere enn det settet på fem...

Planen er enten settet på alle eller mappen i hi og enkeltpinner (det finner jeg bare på ebay, ikke norske nettbutikker.) Men trolig å ønske meg til bursdagen over sommeren

Om jeg ikke får Tamara til å få det som premie jeg kan vinne da ;-)

(nei, bursdagsgave er tryggere)
 
En ting er sikkert. Å stresse pga er hobbii-tilbud er bare tull.
Knit pro er 25% igjen.

Men jeg skal ikke ha der pene settet. Jeg skal ikke det.

Jeg har den oppbevaringsmappen fra alt 2 og en pinne i 5 mm zing i ebay handlekurven min. Og et par kabler. Når jeg holder på med en genser og "la maskene stå på pinnen" både her og der så lar jeg dem stå på wiren med stoppere på for jeg har selvsagt tenkt å bruke pinnen mer. Men det er greit med en del wirer da for brått henger det en både her og der...


Men jeg vet ikke. Utsette.
 
25% på hobbii igjen og jeg laget meg denne Screenshot_20180701-151642.jpg
Bare for å så se at den handlekurven min på eBay er billigere og med rosa zing.

Men var det ikke str 3 jeg også trengte? Eller fant jeg at jeg hadde det?
 
Ebay shopping gjennomført og ankommet. I kveld skal jeg rydde i strikkepinner!
 
8301a0baa15cb40a16b493b8d6718b0c.jpg
814b9fc981fdee702d8b1e6e003b0203.jpg


Fiiiint. Orden!
 
Men sååååååå sitter jeg her med en lue som skal toves på pinne 8

Og er delvis irritert fordi jeg egenelig skulle ha et garn som er 70 meter på 50 gram og pinne 5,5 (som jeg har i zing) men hvorfor jeg endte med et som er 50 m på 50 gr og pinne 8, og omregnet masketall og aner ikke hvordan dette går og hvor mye garn som kommer til å gå, og så tenker jeg at den skal toves så vi får den sikkert passelig til en av ungene. Både 5 åringen og 13 åringen vil visst ha langluenisselue. 10 åringen har en hun har hatt noe år som meget mulig kan passe minste også....

Men jeg strikker på en pinne 8 med fast wire, som er tykk og hard og ubehagelig (og litt for lang allerede før jeg har begynt å felle)

Så jeg googlet knit pro zing 8 og ender med link til.... Det zing-settet som går fra 3,5-8

Det er mer logisk å kjøpe bare 8 pinnen. Ideelt sett lokalt så slipper jeg å betale 64 for pinnen og 59 i porto ;)

For der er bare 7 og 8 i det settet jeg ikke har fra før (ikke alle i zing da altså)

Men jeg kom på denne tråden. For det er.... Fiiiiiint
 
Back
Topp