skal pappaen ha permisjon?

tojenter

Forumet er livet
og hva gjør dere når han har perm??? Pappaen her i huset skal ha sine 6 uker... tror jeg skal gå tilbake i jobb noen av de ukene... hvis ikke har vi jo bare 1 inntekt de 6 ukene... og ferien min vil jeg spare til desember... i tilfelle jeg skal jobbe i julen. Skal bort på jobben en tur i dag og hente skiftplanen for i år slik at vi kan planlegge litt ut i fra den
 
Tar ferie 5 av ukene..og så blir det vel jobb eller perm uten lønn siste uka.
 
Pappa skal ha sine 6-uker, jeg skal studere litt i den perioden. Ellers er det jeg som er hjemme med gullet!
 
Hmm...jeg skal tilbake i jobb til 010507, min kjære blir så hjemmepappa frem til han begynner å studere til høsten, så tar jeg de 2-3 siste månedene, men kjenner allerede nå at det blir veeeeeeldig hardt å forlate junior allerede i mai...men..må man så må man...[&:]
 
ORIGINAL: JanuarGullet

Jeg tror jeg jobber noen av ukene.. har skift jobb, men en friuke hver 5 uke. Så tror jeg jobber en skift runde. altså 4 uker. Men slipper å bruke av ferien, siden jeg har en friuke FØR og en ETTER de 4 ukene[;)] NÅ være litt lur.. Har ikke råd til å ta fri, Pappa skal ha perm i sommmer, så han har  "betalt" ferie... Ikke akkurat rike serru[>:]


Hva jobber du som??? Jeg også jobber 5 skift...Så jeg tenkte å gjøre det på samme måte som du[;)]
Jeg er prosessoperatør
 
Pappaen skal ha perm alle sine 6 uker, jeg skal tilbake på jobb.. Men jobber skift.. Så kommer vel til å ha fri i 2 av de 6 ukene i alle fall.
 
Back
Topp