Skal du gå på fødselsforberedende kurs?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du tenkt å gå på fødselsforberedende kurs? Vil partneren din være med? Hva som gjør at du velger å gå på dette - eventuelt ikke velger det? :)
 
Jeg spurte ham, han sa nei. Dette er hans første.
Dette er min nr 2, så føler ikke helt for det. Hadde sikkert vært interessant, men tenker det går veldig bra uten også.
 
Litt usikker på hva det er. Har født før og føler ikke behov for allslags gode tips og råd. Vet hva jeg går til og at kroppen gjør jobben og jeg må bare henge med.

Mannen gjør det han får beskjed om i den situasjonen og dermed jobben sin. Han hadde vel blitt med hvis jeg sa han skulle.
 
Litt usikker på hva det er. Har født før og føler ikke behov for allslags gode tips og råd. Vet hva jeg går til og at kroppen gjør jobben og jeg må bare henge med.

Mannen gjør det han får beskjed om i den situasjonen og dermed jobben sin. Han hadde vel blitt med hvis jeg sa han skulle.

Signerer denne! :)
 
Vi kommer til å gå på kurs:) noen som har erfaring med mamastork eller fem jordmødre sine kurs ?:) Stavanger
 
Ettersom dette er vårt første barn sammen, har jeg tenkt at vi bør gjøre det. Skal først møte jordmor før vi tar avgjørelsen[emoji106]
 
Ja me begge skal gå :happy: har meldt oss på kurs hos fem jordmødre :happy: er våres første barn.
 
Var med nr 1, så blir nok ikke denne gang :)
 
Var med førstemann, så dropper det nok denne gangen :)
 
Var ikke med første og skal ikke denne gangen heller, føler ikke behov for det :)
 
Var med første og syns det var fint å få se fødeavdelingen før man kom. Trenger ikke denne gangen siden man vet mer [emoji4]
 
Venter attpåklatt nr 4 så har ikke fått noe info engang.
Men jeg savner å kunne møte andre.
 
Ja, vi skal[emoji4] Første barn for min del, så tenker det er greit å se fødeavdelingen og å treffe andre som venter barn rundt samme tid[emoji1][emoji254]
 
Back
Topp