Skal du følge med på Sykkel VM?

Ingen planer om å se på det. Alt for liten by for sånt, kommer bare til å bli kaos, tragisk hele opplegget. Jobber dessverre i sentrum så skal vel bli stas å gå lange omveier med bekkenløsning og det hele.
 
Ikke spesielt interessert og mer enn nok med å klare komme meg på jobb . Tror jeg går. Har heldigvis bare 2 vakter i løpet av VM og ulikt hva som er stengt de ulike dagene . Må se nærmere på oversiktskart ;) Mannen skal til byen å følge med 2 dager. Ser nok litt på TV da, litt stas når det er i egen by
 
Nei, har ikke interessen av det.
Bor i Bergen, men støtter virkelig ikke arrangementet på noe måte.

Håper det går fint for seg og at ikke får alvorlige konsekvenser for noen som blir syke under VM.
Kommer til å bli enormt vanskelig å komme seg fram og det virker desverre veldig lite gjennomtenkt desverre :(
 
Nei, kommer kun til å se hvilke veier som er steng og eventuelt skaper trøbbel når jeg skal hente min datter hos faren og kransekake til dåpen til minsten neste helg :p

Mannen min jobber i sentrum, så regner med han vil bli enda senere hjem fra jobb enn vanlig!
 
Absolutt! Har sett på hver dag på tv, og vært ute i løypen en dag (gravid og ganske dårlig, så ikke så mye jeg orker). Er ikke ofte vi får slike arrangementer til Bergen eller Norge for den del. :) En ypperlig sjanse til å vise frem byen fra sin beste side, til tross for at arrangørene kunne vært litt bedre forberedt...
 
Back
Topp